Roos1995

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BLOX op

Ik heb een blox prepaid voor 15,- in de maand (sms en internet) 500 mb. Ik heb hem de 17e verlengt. Tijdens een filmpje uploaden is mijn telefoon van de wifi naar mijn 3g gegaan, waardoor ik nu nog maar 15,39 mb heb.
Ik moet hier nog mee tot 17 september. Kan ik mijn blox uitzetten, 20 euro op mijn telefoon zetten en weer opnieuw aanzetten? Ik hoop dat ik een antwoord krijg, want het is erg vervelend om een paar weken zonder internet te zitten..
1 Reactie 1
Roos1995
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact gehad op fb met vodafone, daar kwam uit dat er eigenlijk geen 1 mogelijkheid was om toch internet te krijgen, behalve 1 euro per dag voor 100 mb. Dat betekend dus dat ik een vermogen moet gaan uitgeven voordat mijn blox weer verlengd kan worden. Terwijl mijn wifi op mijn internet ging en vervolgens er enorm veel mb af is gegaan, ik kan hier dus niks aan doen. Maar het probleem is al opgelost.. vandaag sim kaartje van vodafone uit mijn toestel gehaald en naar de t mobile winkel gegaan en daar een nieuw simkaartje gekocht. Ik heb dus geen antwoord meer nodig, heb het zelf al opgelost. 😉 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic