SylvesterP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[BLACKBERRY 8520] Wachtwoord vergeten met daarbij vele problemen.

Hallo,
 
Ik had een nieuw wachtwoord ingesteld op mijn Blackberry maar die ben ik vergeten. Na 10 keer proberen dacht ik dat ik mijn PUK-code moest invoeren maar dat bleek niet zo te zijn, er kwam wit beeld met Wiping en dan 10%.. 20% enzovoorts.. Toen dat was voldaan was alles weg, mijn contactpersonen en m'n apps moest ik helemaal opnieuw instellen (daar hadden ze een waarschuwing bij gegeven voor dat het beeld met Wiping 10%.. 20% enzovoorts kwam).
Nu doet m'n Blackberry het wel gewoon (muziek, video's, foto's etc) maar ik WhatsApp, tweet en Touch met Wi-Fi.. nu heb ik al enkele keren mijn Wi-Fi wachtwoord ingevoerd en er staat dat hij het dan doet, dan wil ik op Internet (Browser) en dan komt er deze melding in mijn beeld: "Dit is een Wi-Fi-service. Controleer of uw toestel is verbonden met het Wi-Fi-netwerk en probeer het opnieuw."
Ik vind dit heel vaag, want mijn Wi-Fi blijkt het gewoon te doen als ik hem instel en op m'n browser heb ik ook m'n Hotspotbrowser ingesteld, dus ik vraag me af wat het probleem nu is?
Als u mij wilt helpen en meer wilt weten, neem alsjeblieft contact op en dan leg ik het verder uit. Ik wil echt snel dat m'n telefoon het weer doet!
(Misschien staan er enkele spelfouten of dingen die ik niet goed uitleg in, ik ben pas 13 maar wil dit graag oplossen)
 
Met vriendelijke groet,
Sylvester P. 
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Sylvester,

Ik denk dat je beter even kunt bellen met de Klantenservice. Ik weet dat hun de Service Books ( config berichten) van je toestel opnieuw kunnen sturen.

Succes iig!

En dat je 13 bent maakt hier T-O-T-A-A-L niet uit! Op een Forum is iedereen van iedere leeftijd welkom. Ook heeft iedereen recht op een geboden oplossing. ( Of dit werkt is een tweede 😉 )
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic