1990Sjoël1411

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BKR weg halen voor hyphoteek

Beste ,

Ik ben al lang klant van Vodafone en heb onlangs mijn abonnement verlengd. Echter blijk ik een codering in de BKR te hebben van Vodafone.. Hier kwam ik echter toevallig achter doordat ik voor mijn hyphorheek een registratie wilde opvragen en was mij van geen kwast bewust. Ik heb voor een jaar mijn telefoon niet gebruikt omdat deze kapot was en ik voor mijn werk een andrere telefoon had, hierdoor was de noot deze te laten maken minder hoog. Tot mijn verbazing was het adres aangepast naar een adres in Maastricht (waar ik helemaal niet woonachtig ben) waardoor ik blijkbaar ook geen post ontving. Toen ik erachter kwam dat er een rekening voor langere tijd open stond heb ik deze gelijk betaald maar blijkbaar is deze omgezet naar een registratie A en kort daarna H registratie. Echter wil ik voor de hyphotheek hier graag vanaf aangezien dat dit ook de enige registratie is (gelukkig!) . Nu begreep ik dat het sinds kort mogelijk is dat de kredietverstrekker (in dit geval Vodafone) dit kan laten aanpassen / verwijderen in de BKR en ik wil graag kijken wat hierin mogelijk is samen met jullie/Vodafone zodat ik verder kan mijn mogelijke Hyphotheek

Kunnen jullie mij helpen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een mail gehad met het totaalbedrag @1990Sjoël1411?
Het is aangevraagd voor je.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @1990Sjoël1411 

Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 
 

Ik raad je aan om te bellen met Vodafone via 043 351 45 28. Deze mensen zijn aanwezig tot en met 17:30 uur. Zij kunnen met je meekijken naar de gegevens en de registratie.

Via hier is het helaas niet de mogelijkheid om dit verder voor je op te pakken. Dit omdat het een klanten helpen klanten Community is. 
 

Succes in ieder geval en het zal vast goed komen en wens je veel succes met je hypotheek aanvraag. 

1990Sjoël1411
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

Hoi@1990Sjoël1411 

Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 
 

Ik raad je aan om te bellen met Vodafone via 043 351 45 28. Deze mensen zijn aanwezig tot en met 17:30 uur. Zij kunnen met je meekijken naar de gegevens en de registratie.

Via hier is het helaas niet de mogelijkheid om dit verder voor je op te pakken. Dit omdat het een klanten helpen klanten Community is. 
 

Succes in ieder geval en het zal vast goed komen en wens je veel succes met je hypotheek aanvraag. 

 

@Energieboy  of andere klanten : zijn er mensen die hier ervaring mee hebben”?

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je contact opgenomen met onze klantenservice @1990Sjoël1411 ?

1990Sjoël1411
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon  Beste Sharon,

 

Ik heb contact gehad en een mail gestuurd naar de financiële afdeling maar nog geen reactie tot dusver. 

 

Vriendelijke groet, 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Meestal duurt het een aantal werkdagen voordat je de mail ontvangt. Hiermee dien je akkoord te gaan. Vervolgens zie je de kosten van het toestel terug op de volgende factuur @1990Sjoël1411 
Ik kan dit eventueel voor je aanvragen, mocht je nog geen reactie gehad hebben.

1990Sjoël1411
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven  heey Steven, 

 

Wat bedoel je precies! 

 

Vriendelijke groet, 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan via een prive bericht het verzoek indienen om je toestel af te kopen. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag @1990Sjoël1411 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een mail gehad met het totaalbedrag @1990Sjoël1411?
Het is aangevraagd voor je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic