askim02

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BIJNA OVER MIJN DATATEGOED!!

Beste mensen!! ik gebruik al 2 dagen non stop mijn wifi. Maar mijn datategoed zakt van 67 mb naar 54mb nu.
Ik heb hiernaast een abbonement waarbij ik in de maand 500mb kan gebruiken. En normaal ga ik er helemaal niet overheen. Ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik gebruik de datategoed gewoon normaal zoals altijd maand. Maar eergisteren kreeg ik een smsbericht binnen dat ik nog 125mb had. Dit klopt gewoon niet. Wat kan ik nu doen?? Hoeveel zou het in godsnaam kosten als ik morgen over mijn datategoed zal gaan. Kan ik niet beltegoed ofzo opwaarderen?? Ik ben echt bang dat ik straks een bedrag van 500 euro thuis krijg. PLZ help me!!!
P.S kan ik geen datategoed kopen voor die 9 dagen die resteren!
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi askim02,

Het hangt echt af van je eigen verbruik. Als je geen mb's meer wilt gebruiken en alleen verbinding wilt maken via wifi, dan kun je mobiel internet op je toestel uitschakelen. Als je niet weet hoe dit moet, kijk dan even op deze pagina: http://handleidingen.vodafone.nl/web/. Op die manier weet je zeker dat je geen hoge rekening krijgt 😉

Bij sommige abonnementen is het mogelijk om een extra BloX aan te sluiten waardoor je meer mb's krijgt. Welk abonnement heb je precies? Dan kijk ik de mogelijkheden voor je na.

calljack

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg sinds 2 maanden dit bericht ook.
Er wordt echter geen rekening gehouden met extra data blox.
Zo is in mijn geval mijn 1GB bijna op. Maar ik heb nog 10GB van mij Internet Maximaal Pakket.
Vodafone vergeet sinds de laatste update blijkbaar om die twee bij elkaar te tellen.
Ik schrok er ook van de eerste keer, maar er werden geen extra kosten in rekening gebracht. De SMS ik gewoon onjuist en had pas verstuurd moeten worden wanneer ik ook bijna door mijn extra 10GB heen ben.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @calljack,

Wanneer je twee verschillende bundels hebt ontvang je normaal een sms'je zodra één van de bundels op is. Momenteel wordt wel intern bekeken of de 10 GB bundel weer als eerste kan worden aangesproken. In dat geval ontvang je niet zo snel deze sms.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic