D1989

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BELACHELIJK hoge rekening

Ik internet veel maar ik heb nog een oud abbo van 1000 mb en de blox voor 10 euro erbij voor 1000 mb. Ondanks dit heb ik hoogstends rekeningen gehad van zo een 60 euro. En dat is wanneer ik echt constant op mijn mobiel zit. Het is dan ook echt totaal ONMOGELIJK. Dat ik opeens een rekening van zowat het dubbele krijg. Zo 114 euro. PARDON? Doe er aub wat aan want dat klopt gewoon echt niet.
5 Reacties 5
D1989
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
6 dagen voordat ik mijn rekening kreeg heb ik trouwens al een smsje gekregen dat ik op 75% van mijn bundel zat dus 114 euro is ECHT ECHT ECHT onmogelijk gewoon. Wil mijn geld graag terug.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste D1989,
 
via het forum is het niet mogelijk om je hiermee te helpen, wij hebben hier geen inzage in klantgegevens.
 
Je kunt je via Twitter of Facebook melden bij collega's die dat wel hebben of via de telefonische klantenservice.
Daar kan men kijken of en hoe het dan misgelopen is en samen met jou naar een oplossing zoeken.
D1989
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op fb gezet of iemand mij kon helpen maar volgens mij worden mijn berichten gwoon gedelete. Ik ga echt geen 09 nummer bellen en 1200 en 1201 heb ik 1x 16 min in de wacht gestaan. Nog vaker gebeld en krijg steeds dat de wachtrij meer dan 10 min was en dan breekt de verbinding.
andreofiets

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Twitter en facebook is m.i. een wassen neus, voor vragen die niet te veel schade aanrichten mbt de betrouwbaarheid van vodafone. Kritische vragen worden niet weergegeven laat staan beantwoord
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey D1989,
 
Een rekening van 114?! dat is inderdaad niet al te zuinig!
 
Heb je ook al ( ondanks de huidige storing ) je eigen factuur eens bekeken? Deze zijn tegenwoordig ( naar mijn inziens ) duidelijker.
Misschien kun je dan ook ontdekken waar het probleem is ontstaan.
 
kan mezelf niet indenken dat VF zijn klanten negeert door de boel op fb en twitter te belazeren!
 
Ik hoop voor je dat je problemen ondertussen opgelost zijn!
 
Groetjes,
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic