saarisdaar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BEL+SMS+WEB VAAK veranderen in RED abo

Beste,

Graag wil ik mijn abonnement wijzigen.
Tijdens mijn overstap naar Vodafone werd mij verteld mijn abonnement te kunnen aanpassen.

Het eerste jaar zat er een korting op het abonnement, deze is nu verlopen.
Jammer dat je voor alles naar de klantenservice moet bellen, de wachttijd is lang en het zou toch net zo makkelijk zijn als je dit zelf online kon wijzigen (wat bij vele andere telecomaanbieder ook al kan).

Momenteel heb ik het abonnement BEL+SMS+WEB VAAK voor 50 euro in de maand.
Omdat ik niet duidelijk op internet kan zien waar ik mijn abonnement in kan wijzigen (er zijn nog maar 2 type abonnementen beschikbaar van BEL+SMS+WEB) neem ik aan dat ik naar een RED abonnement moet.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn abonnement naar RED wordt veranderd?
En dan het type met: Bellen + smsen onbeperkt en 2 GB aan internet.

Ik hoor het graag.

Sarah
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi saarisdaar,

Als je wilt overstappen van Bel+Sms+Web Vaak naar Red, dan stap je over op een ander type abonnement. Binnen je contract kun je dit niet zomaar zelf regelen via My Vodafone. Het abonnement dat jij beschrijft is inderdaad "Vodafone Red": 2GB data, onbeperkt sms'en en onbeperkt bellen naar alle vaste nummers en mobiele nummers voor €49,- per maand. Via het forum kan ik het abonnement echter niet voor je wijzigen. Neem even contact op met onze klantenservice via Twitter of Facebook . Mijn collega's kijken graag de mogelijkheden voor je na!
saarisdaar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het contact opnemen via Facebook is niet goed gelukt.
Ik heb nu ook zelf de voorwaarden eens nagelezen die tijdens het afsluiten van mijn contract van toepassing waren.

Sowieso, zoals al verteld, mocht ik mijn abo aanpassen naar een lager maandbedrag (kostenloos) maar helaas is deze optie komen te vervallen omdat ik door wijzigingen binnen vodafone niet binnen mijn BEL-SMS-WEB abo kan blijven wanneer ik iets wil aanpassen.

Nu lees ik wel in de voorwaarden dat ik kan overstappen naar een lager abo (in dit geval de RED met 2GB internet) voor eenmalig 20 euro (en niet door de klantenservice gezegde 50 euro). Dit omdat mijn huidige abo op 50,?? euro per maand uitkomt en het RED abo op 49 euro.

Zou je mij kunnen laten weten of dit een mogelijkheid is?
Ik heb dit nagelezen in de voorwaarden voor abo's, afgesloten in de periode september 2012.

Ik hoor het graag want mijn huidige abo is gewoonweg echte te duur voor hetgeen dat je krijgt.
Dat is met de nieuwe vormen wel iets realistischer geworden...
Uiteindelijk kan de klant er weinig aan doen dat vodafone de benaming van abo's wijzigt waardoor wij eigenlijk de pineut worden? Dat het niet gratis kan, oke, maar 50 euro voor zo'n weiziging vind ik te gek en 20 euro is nog acceptabel.

Ik hoop dat je mij verder kunt helpen.



Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @saarisdaar

Hoe kan het dat het contact via Facebook niet goed gelukt is? Hier kunnen we aan de hand van je gegevens nakijken wat er precies van toepassing is op jou. Dit gaat niet via het Forum, zoals Robbie al eerder aangaf. Je vraag is te klantspecifiek hiervoor.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic