Het contact opnemen via Facebook is niet goed gelukt.
Ik heb nu ook zelf de voorwaarden eens nagelezen die tijdens het afsluiten van mijn contract van toepassing waren.
Sowieso, zoals al verteld, mocht ik mijn abo aanpassen naar een lager maandbedrag (kostenloos) maar helaas is deze optie komen te vervallen omdat ik door wijzigingen binnen vodafone niet binnen mijn BEL-SMS-WEB abo kan blijven wanneer ik iets wil aanpassen.
Nu lees ik wel in de voorwaarden dat ik kan overstappen naar een lager abo (in dit geval de RED met 2GB internet) voor eenmalig 20 euro (en niet door de klantenservice gezegde 50 euro). Dit omdat mijn huidige abo op 50,?? euro per maand uitkomt en het RED abo op 49 euro.
Zou je mij kunnen laten weten of dit een mogelijkheid is?
Ik heb dit nagelezen in de voorwaarden voor abo's, afgesloten in de periode september 2012.
Ik hoor het graag want mijn huidige abo is gewoonweg echte te duur voor hetgeen dat je krijgt.
Dat is met de nieuwe vormen wel iets realistischer geworden...
Uiteindelijk kan de klant er weinig aan doen dat vodafone de benaming van abo's wijzigt waardoor wij eigenlijk de pineut worden? Dat het niet gratis kan, oke, maar 50 euro voor zo'n weiziging vind ik te gek en 20 euro is nog acceptabel.
Ik hoop dat je mij verder kunt helpen.