astenhutte

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BEL+SMS+WEB VAAK veranderen in RED abo

Hallo, ik heb vanaf 5 maart 2012 een Bel+SMS+web Smart 100 (internet 1000mb)) abo voor 2 jaar.
Nu heb ik onlangs mijn abo verlengd (4 maanden voordat mijn abo zou aflopen) waarbij ik een nieuwe telefoon kreeg en gekozen heb voor het Red essential C (2 jaar)

MIjn vraag is: gaat dat nieuwe abonnement direct in of loopt mijn oude abo nog door tot 5 maart 2014 waarna ik 2 jaar gebruik kan maken van Red essential C (tot 5 maart 2016 dus)

Ik vraag dit omdat ik normaliter bij mijn 'oude' contract gebruik kan maken van mijn bundel, ook als ik naar Oostenrijk ga met de kerst, voor 60 dagen per jaar. Ik heb zelf altijd begrepen dat ik nu alvast heb getekend voor een contract per 5 maart 2014 waarbij ik alvast de telefoon krijg maar pas vanaf 5 maart 2014 ga betalen voor mijn nieuwe abo en dus tot die datum gebruik kan maken van de 60 dagen optie van Bel+SMS+ Web Smart 100 (1000mb internet) zonder dat ik extra bundels moet aanschaffen/aanzettten.

Mocht ik gelijk hebben en er toch iets fout gaan met de rekening verwijzen naar deze reactie van Vodafone ???

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @astenhutte ,

Bij het wijzigen van Bel+Sms+Web naar Vodafone Red (beide niet Sim Only) wordt je abonnement normaal gesproken per direct omgezet. Dit kan al enkele minuten na je verlenging gebeuren. Kijk voor meer uitleg hierover ook eens in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic