Beste forumleden & vodafone support,
Ik heb enkele maanden prima gebruik gemaakt van mijn Blackberry i.c.m. met de Blackberry Blox.
Kortgeleden is deze verlopen en heb ik enkele dagen erna opgewaardeerd en de dienst opnieuw geactiveerd (SMS blackberry aan verzonden aan 4000). Ik heb hierop een SMS ontvangen met de melding dat de Blackberry Blox is geactiveerd tot 24 april 2013. Het beltegoed is ook afgeschreven.
Ik kan momenteel wel gebruik maken van internet via de Browser (bv. google.nl of outlook.com).
De BlackBerry messenger werkt echter nog niet. Er verscheen een klokje op het moment dat ik een bericht naar iemand stuurde.
- Ik heb eerst geprobeerd het toestel opnieuw te starten met de aan/uit knop.
- Ik heb geprobeerd het toestel te herstarten door de batterij er 30 seconden uit te halen
- Nadat dit niet werkte, heb ik de BBM verwijderd en deze opnieuw geinstalleerd via de App World. Vervolgens de contacten opnieuw toegevoegd.
- Ik heb Wifi ingeschakeld om te kijken of het wel werkt.
- Ik heb onder Options -> Device -> Advanced Settings -> Host route table -> Register Now geprobeerd. Hier staan momenteel 'geen entries' in. Ik krijg de melding dat de registratie verzoek is verstuurd, maar verder brengt dit geen verandering.
Dit heeft allemaal helaas (nog) niet tot een oplossing geleid. Ik heb ook anderen gevraagd mij toe te voegen, echter zie ik dit verzoek niet. Wanneer ik iemand nu toevoeg ziet die persoon mijn verzoek ook niet.
- Ik kan WEL bellen, gebeld worden, sms'en, internetten via de browser.
Helaas ligt de website van Vodafone er momenteel uit vanwege de werkzaamheden. Ik ben benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben en een mogelijke oplossing kunnen bieden.
Alvast bedankt!