alheellangklant

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

BB toeslag op de factuur

Hallo, volgens mijn factuur betaal ik al 1 1/2 jaar nog steeds een BlackBerry toeslag terwijl ik via jullie bij aanvang van dit abonnement een Samsung heb aangeschaft. Kunnen jullie dit recht zetten ? Groet!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi alheellangklant
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel vervelend. Een Samsung hebben en betalen voor een BlackBerry, niet handig.
Dit is een klanten helpt klanten community en daarom is niet mogelijk voor mij om je te helpen. Ook een moderator van Vodafone kan je niet verder helpen vanwege privacy regels.

Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of anders een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en zien wat ze voor je kunnen doen.

Kom je daar nu niet uit, stuur dan een privé bericht via Facebook of Twitter. Die mensen kunnen ook voor je kijken en je waarschijnlijk verder helpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.

Succes en fijne dag nog.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi alheellangklant
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel vervelend. Een Samsung hebben en betalen voor een BlackBerry, niet handig.
Dit is een klanten helpt klanten community en daarom is niet mogelijk voor mij om je te helpen. Ook een moderator van Vodafone kan je niet verder helpen vanwege privacy regels.

Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of anders een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en zien wat ze voor je kunnen doen.

Kom je daar nu niet uit, stuur dan een privé bericht via Facebook of Twitter. Die mensen kunnen ook voor je kijken en je waarschijnlijk verder helpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.

Succes en fijne dag nog.
alheellangklant
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo, die chat lukte niet vandaar mijn bericht in forum. Ik heb nu contact via PB FB. Dank
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super 🙂 Laat je nog weten wat de uitkomst was alheellangklant?
alheellangklant
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik krijg een eigen schuld dikke bult reactie dus niet heel lang meer klant (na 10 jaar) heb ik besloten
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oei, dat is wel heel vervelend.
Aan de andere kant, ook al klinkt dit nu ook erg vervelend, dat besef ik me wel, is het ook je eigen verantwoording om je facturen te controleren. Als je hier pas na 1,5 jaar achter komt is dat ook wel een beetje laat. Had nog de hoop dat ze misschien zouden zeggen 50/50 maar ze willen dus helemaal niet met je meegaan.

Erg jammer natuurlijk!
Je zou eventueel nog een klacht kunnen indienen, misschien dat dit nog helpt.
Proberen kan altijd maar geef je niet echt heel veel kans, na wat je nu hebt laten weten.

Toch nog wel een fijne dag gewenst natuurlijk.
alheellangklant
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik betaal al jaren ongeveer hetzelfde en alles digitaal tegenwoordig he.. Bedankt voor je moeite iig !
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic