xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Automatische update Vod First 6, tegoed op

( jawel, ik doe weer een poging)
Voor mijn jongens twee VodafoneFirst6- en gekocht, gegeven op pakjesavond.
Met het eerste toestel waren er nagoeg geen problemen, maar het tweede toestel ging heerlijk vanzelf updaten. Vreemd, want het eerste toestel deed dat niet. Nog gekker is het dat ik de download heb onderbroken om de eerste stappen in Android te kunnen voltooien. Maar...de update vond het niet bijster grappig om op het Wifi netwerk te wachten en ging vrolijk door op de achtergrond met een 3G verbinding.
Nog voordat ik een Google-account had ingesteld kwamen er al twee SMSjes binnen. Het beltegoed is volledig verbruikt door die update. De OS staat bol van de onnodige Voda-apps en die moesten en zouden de update nodig hebben. Ergens ben ik dus echt van mening dat dit door Vodafone zelf is veroorzaakt en dat zie ik ook graag gecompenseerd. Want als ik het zelf zou hebben veroorzaakt dan zou ook het eerste toestel dat "probleem" hebben.
Iemand een zinnige reaktie hierop over hoe te handelen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
En WOW...hulde aan ^VW die mijn probleem volledig van de aarde af gooide. Wow, nog nooit zo'n service meegemaakt bij Vodafone. En dat via Twitter.
Dikke duim.

De twee toestellen kocht ik met YouM dinges, maar dat bleek er niet op te staan. Wel een normale variant van vijf euri nu en vijf euri na registratie en de eerste opwaardering. Voor YouM heb je echter een tientje nodig en je moet iets instellen via site. Da's allemaal superonduidelijk omdat het nergens in het pakketje wordt vermeld. Dus daar zit een aandachtspuntje voor Voda.
Maar ^VW heeft het via Twitter begrepen, opgepakt en opgelost. Hulde.

Bekijk in context

4 Reacties 4
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
En WOW...hulde aan ^VW die mijn probleem volledig van de aarde af gooide. Wow, nog nooit zo'n service meegemaakt bij Vodafone. En dat via Twitter.
Dikke duim.

De twee toestellen kocht ik met YouM dinges, maar dat bleek er niet op te staan. Wel een normale variant van vijf euri nu en vijf euri na registratie en de eerste opwaardering. Voor YouM heb je echter een tientje nodig en je moet iets instellen via site. Da's allemaal superonduidelijk omdat het nergens in het pakketje wordt vermeld. Dus daar zit een aandachtspuntje voor Voda.
Maar ^VW heeft het via Twitter begrepen, opgepakt en opgelost. Hulde.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
xevious fijn om te lezen dat het zo goed opgepakt is!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten. Topic wordt binnenkort gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic