webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische Tijdssynchronisatie

Ik heb een HTC HD2 Vodafone NL en het volgende probleem:
Als ik de GSM/UMTS Tijdssynchronisatie aanzet springt de tijd een uur vooruit (zomertijd). Zie: Windows instellingen >> persoonlijk >> Telefoon >> Tabblad .

Hoe kan dat, staat er een server bij jullie nog op Zomertijd te draaien?

Als ik HTC Sense Internettijdsynchronisatie aanzet lijkt het wel goed te gaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stuuriaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een HTC HD2 Vodafone NL en het volgende probleem:
Als ik de GSM/UMTS Tijdssynchronisatie aanzet springt de tijd een uur vooruit (zomertijd). Zie: Windows instellingen >> persoonlijk >> Telefoon >> Tabblad .

Hoe kan dat, staat er een server bij jullie nog op Zomertijd te draaien?

Als ik HTC Sense Internettijdsynchronisatie aanzet lijkt het wel goed te gaan.



HTC heeft het probleem erkend en er zijn udpates beschikbaar;kijk even op http://www.htc.com/nl/support.aspx en de eerste hits zijn meteen een oplossing voor je probleem

Bekijk in context

4 Reacties 4
rzw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Patrick,Bij mij gaat de tijd ook vanzelf vooruit. De ene keer een uur en de andere keer 2 of zelfs 3 uur. Het maakt niet uit of ik de vinkjes voor tijdsynchronisatie aan of uit zet. Ik heb mijn HD mini pas net maar ben er nu al klaar mee... Ben benieuwd of er een oplossing voor komt.PS. ik heb trouwens ontdekt dat het met een KPN sim niet gebeurt. Ligt dus niet aan de telefoon maar aan Vodafone....
todw50

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gebeurt bij mij op regelmatige tijden ook. soms zelfs een dag vooruit. Hoorde dat het een probleem bij servers van vodafone was. Wie weet het fijne??
JackBloem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een HTC HD Mini, en heb precies hetzelfde probleem.


gebeurt bij mij op regelmatige tijden ook. soms zelfs een dag vooruit. Hoorde dat het een probleem bij servers van vodafone was. Wie weet het fijne??

Stuuriaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een HTC HD2 Vodafone NL en het volgende probleem:
Als ik de GSM/UMTS Tijdssynchronisatie aanzet springt de tijd een uur vooruit (zomertijd). Zie: Windows instellingen >> persoonlijk >> Telefoon >> Tabblad .

Hoe kan dat, staat er een server bij jullie nog op Zomertijd te draaien?

Als ik HTC Sense Internettijdsynchronisatie aanzet lijkt het wel goed te gaan.



HTC heeft het probleem erkend en er zijn udpates beschikbaar;kijk even op http://www.htc.com/nl/support.aspx en de eerste hits zijn meteen een oplossing voor je probleem
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic