DirkDirksson

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Automatisch overgezet van Ziggo naar een verkeerd persoon

Mijn telefoonabonnement staat nu op het adres van iemand die ik niet ben, op een rekening die niet van mij is, als onderdeel van een abonnement dat ik niet af neem, maar ik ben nu kennelijk de eigenaar van deze gegevens omdat ze gekoppeld staan aan mijn mobiele nummer. Ik kon zo snel geen contactformulier om dit te corrigeren vinden dus ik probeer het hier maar.

Best ernstig probleem zou ik zeggen, gezien al het gedoe omtrent de wet bescherming persoonsgegevens.
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi DirkDirksson,

Dat is inderdaad allemaal niet zo handig. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter, dan kunnen we dit voor je uitzoeken. Via het forum heb ik geen toegang tot de gegevens en systemen die nodig zijn om dit voor je uit te zoeken.
DirkDirksson
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb geen facebook of twitter.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
DirkDirksson - je kunt ons natuurlijk ook bellen via 1201.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic