geldgek

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatisch opwaarderen, geld weg en geen beltegoed..

Ik had de optie aanstaan om elke maand een automatische opwaardering te doen van 20 euro naar een ander nummer van mij (06-********) dit is vervolgens wel van mijn rekening afgehaald en een bericht ontvangen dat ik het beltegoed zou hebben ontvangen, maar dit bleek niet het geval!! ik belde naar "beltegoed" omdat er stond dat mijn web en sms blox niet doorliep vanwege onvoldoende beltegoed! ? Dit was onmogelijk aangezien ik 9 uur daarvoor mijn beltegoed dan met 20 euro omhoog zou hebben ge-opwaardeerd door jullie.. en nee onmogelijk door internet aangezien hij altijd thuis op Wifi staat@ !! Vervolgens kon ik alsnog 20 euro uitgeven om zelf beltegoed te kopen in de supermarkt 😉 Ik eis als jarenlange klant van vodafone dat ik alsnog mijn beltegoed krijg of dat mijn afgeschreven geld teruggestort wordt! mochten jullie ontbrekende informatie hebben schaadt dan niet om contact met mij op te nemen via e-mail of op 06-********

Met vriendelijke groeten


-Mod Edit-

In verband met Privacy mobiel nummer verwijderd.
Lijkt me niet handig dit te vermelden op een publiekelijke plek.

Chris

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey,

We kunnen niet een BloX activeren waarvan het beltegoed te laag is. Maar ik kan het wel voor je onderzoeken, kun je misschien je 06 nummer naar mij sturen via een Private Message. We willen liever niet de 06 in public, dit is voor je eigen veilghied.

Alvast bedankt voor je informatie.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Rottig dat er iets mis is gegaan, maar als je op vriendelijke wijze even met de helpdesk belt, kunnen zij je waarschijnlijk in een paar minuten helpen.

Een boze post op een gebruikersforum, lost je probleem niet zo 1-2-3 op.

En denk er aan, je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met azijn 😉
geldgek
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze week had ik 20 euro opgewaardeerd, web sms aan gesmst naar 4000, normaal gesproken is dit gelijk afgesloten.
De volgende dag kijk ik op mijn gsm 0,01 beltegoed.. en geen afgesloten web + sms BlOx
geldgek
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen jullie moderators niet de blox aanzetten? Klantenservice bellen is geen optie want ik heb geen beltegoed op dit moment.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey,

We kunnen niet een BloX activeren waarvan het beltegoed te laag is. Maar ik kan het wel voor je onderzoeken, kun je misschien je 06 nummer naar mij sturen via een Private Message. We willen liever niet de 06 in public, dit is voor je eigen veilghied.

Alvast bedankt voor je informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic