BarryJong

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Audiobestanden kwijt

Hallo,

Voor mijn scriptie stonden audiobestanden van interviews op het sd-kaartje van mijn mobiele telefoon (samsung galaxy s4). Doordat deze onwijs vaak vast liep was ik genoodzaakt om deze te herstellen naar de fabriekinstellingen.
Waar ik niet over heb nagedacht tijdens het herstelproces is dat de audiobestanden stonden opgeslagen op mijn mobiel. Ik ben deze nu kwijt en heb deze nodig ter verantwoording van de interviews.

Weten jullie of er een mogelijkheid is om deze terug te krijgen? Voor zover ik weet heb ik geen back-ups op mijn computer staan.

Jullie zouden mij hier enorm mee helpen!
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Stonden de audio-bestanden van die interviews nou op jouw micro sdxc-geheugen-kaartje ? (Ook wel "ExtSdCard" genoemd in het Android-besturingssysteem)

Of in de device memory ? Dus het toestel-geheugen.

In het laatste geval ben je je audio-bestanden echt definitief kwijt. Omdat de geheugen-ruimte bij de factory reset is overschreven door talloze andere bestanden, bij het recovery-proces. En installatie van alle default-bestanden.

Helaas, sorry dat ik geen beter bericht kan geven.

Netwerker
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @BarryJong ,

Ik ben bang van weg = weg :(, ik zelf ken er geen trucje omheen waarschijnlijk zijn de bestanden niet meer terug te halen door de reset.

Sorry.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic