Android users unite!
😛 Ik heb dit topic geopend omdat ik wel eens nieuwschierig ben na de soorten apps die onze Android users gebruiken.
TS zal starten, ik zal een lijstje maken met de apps die ikzelf gebruik en wat het inhoudt, vul me rustig aan.
De Android Market staat vol met apps waarbij het dus heel normaal is dat er verschil zit in de apps die we gebruiken.
Apps in gebruik:
- Go SMS Pro
- Nu.nl
- Astro File Manager
- NOS Teletekst
- Buienradar NL
- 3G Watchdog
- Google Earth
- Facebook
- Twitter
- OS Monitor
- Palmary Weather Pro
- Rockplayer
- Speedtest
- TuneIn Radio
GO SMS pro (Kopen)https://market.android.com/details?id=com.jb.gosmsAlternatieve sms applicatie.
Nu.nl (downloaden uit Market)Spreek eigenlijk voor zich, mooie overzichtelijke app die de nieuwsitems duidelijk georganiseerd onder elkaar weergeeft.
Astro File Manager ( Downloaden uit Market)Een soort van bestandsbeheer zoals de Windows Verkenner, dit om wat structuur aan te brengen in mijn bos van mappen.
NOS Teletekst ( Downloaden uit Market)Spreekt voor zich, teletekst op je mobiel
Buienradar NL ( Downloaden uit Market)Mooie app die je de landkaart van Nederland toont met daarop de regengebieden.
3G Watchdog ( Downloaden uit Market)App die je dataverbruik via 3G bijhoudt, zeer handig als je aan een datalimiet vastzit!
Google Earth ( Downloaden uit Market)
Net zoals Google Earth op de computer
Facebook ( Downloaden uit Market)Hoeft geen verdere instructie
Twitter ( Downloaden uit Market)Hoeft geen verdere instructie
OS Monitor (Downloaden Market)Dit is een soort van taakbeheer op het toestel, hier kun je zien welke processen er op de achtergrond meedraaien.
Palmary Weather Pro (Kopen)Een weerswidget die de weersvoorspellingen voor de komende 12 uur, 48 uur, 2 dagen en 7 dagen toont.
Rockplayer lite ( Downloaden uit Market)Media player die bijna alle soorten video ondersteund, ik hoef in ieder geval niet meer te converten.
Speedtest ( Downloaden uit Market)Een zelfde soort speedtest als speedtest.net, hier kun je de ping, upload en download van je 3G verbinding testen.
TuneIn Radio (Downloaden uit Market)Streaming radio app, hier kun je nagenoeg alle online muziekstations vinden en beluisteren, top app!
Let wel op, streaming radio en video genereerd veel data, let op je abo en gebruik per voorkeur WI-FI
Me dunkt dat andere Androidgebruikers andere apps gebruiken, please enlighten us!
Greetz,
Chris
Moderator
Vodafone Forum