Wednesday heeft wel gelijk, al jaren lopen er berichten dat Vodafone er mee bezig is of het onderzoekt, terwijl kpn en voormalig tmobile het allang ondersteunen, nog meer tenenkrommend wordt het dat Vodafone duitsland en welk ander land niet het wel ondersteunen, MAAR Vodafone nederland niet..........
Ik had een klein beetje de hoop dat met de nieuwe applewatch 9/ultra 2 Vodafone als verrassing ineens ondersteuning zou aankondigen ( net als ik en velen dat hoopten afgelopen jaar en het jaar ervoor ) Apple is by far nu al een tijdje de grootste horloge maker in de wereld, en als ik om me heen kijk zie ik zoveel mensen die apple watch hebben en ook velen die ik ken die al lang overgestapt zijn, in November kan ik ook vertrekken/overstappen, eindelijk na een 2 jarig contract, ik blijf alleen als er of een duidelijke datum komt or er dan al ondersteuning is, anders is het vaarwel ziggo en vodafone na meer dan 10 jaar trouwe klant te zijn geweest, erg jammer als het zover komt.
Hopelijk is er snel duidelijkheid, volgens 2 mensen van de technische dienst die ik sprak pas is het netwerk er helemaal klaar voor en wacht men op de "hoge omes " om het uit te rollen maar dit was ook al weken geleden.