@Ruud001
Vodafone is te oud en ouderwets, om mee te gaan, vergeet deze provider, stap over naar KPN of TMOBILE voor de Apple Watch ondersteuning.
Die gaan met de tijd mee en kijken mee naar de wens van de klant en de toekomst.
Na 24 jaar tevreden klant bij Vodafone en na 24 jaar nog steeds dezelfde nr (vanaf debitel) ben ik vorige jaar februari overgestapt naar TMOBILE ivm de Apple Watch 4G ondersteuning, niks anders dan lof voor TMOBILE, ik merk helemaal geen verschil met Vodafone,
Na diverse pogingen om een antwoord bij Vodafone te krijgen waarom ze de Apple Watch niet ondersteunen was ik diep teleurgesteld.
Ze weten het zelf niet eens…
Altijd maar de standaard opmerking….. jullie weten wel welke…..
Ik geniet ervan dat ik zonder mijn telefoon kan joggen en toch bereikbaar ben.
ik geniet ervan dat als ik vrij ben, ik in een restaurant, op het terras, tijdens een boswandeling, tijdens het fietsen en een voetbalwedstrijd etc etc etc niet meer de telefoon bij mij heb.
En daar ging het mij om.
Alleen thuis en als ik werk heb ik deze bij mij en lees ik de berichten etc etc etc
Mensen geniet van jullie tijd bij Vodafone, er komt een moment dat Vodafone toch overstag gaat….maar dan zullen zij de 2 grote providers KPN en TMOBILE niet meer achterhalen en blijven ze een 2e rangs providertje.