Angela 71

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Apple music opnieuw aanzetten na opzegging in 3 maanden proefperode

Ik had 3 maanden Apple music proefperiode geactiveerd, na een paar weken ook opgezegd, ik zit nog in de proefperiode maar zie nergens een optie om t abonnement na de proefperiode toch door te laten lopen. Kan dit? En hoe? Komt er na de berichtgeving dat de proefperiode voorbij is nog een moment dat je t abb. toch door kan laten lopen? Bedankt.

Groetjes Angela

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zodra het is afgelopen @Angela 71, dan kun je het opnieuw aanvragen via de link. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Angela 71 
Welkom op de Community van Vodafone.

Wil je na de actieperiode gebruik blijven maken van Apple Music? Dan hoef je verder niets te doen. Apple Music blijft actief en je betaalt maandelijks €9,99 via je Vodafone rekening. Het abonnement blijft maandelijks opzegbaar via de Vodafone Entertainment pagina

Let op: beëindig je de actie zelf binnen de actietermijn? Dan stopt Apple Music op het einde van de volledige actieperiode.

Angela 71
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Energieboy, dat bedoel ik dus, ik heb al opgezegd, maar bij nader inzien wil ik m toch door laten lopen, zie alleen nergens een optie dat dat kan.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je kan deze opnieuw activeren via: offers.vodafone.com/nl

of gewoon via Apple zelf, via hun eigen website. Het is maar net hoe je wilt betalen. Als je via Vodafone wil betalen dan zou ik bovenstaande link gebruiken en anders gewoon via de Apple website

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Even een kleine toevoeging. Activeren kan pas zodra het afgelopen is bij ons. @Energieboy @Angela 71 

Angela 71
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil via Vodafone betalen.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zodra het is afgelopen @Angela 71, dan kun je het opnieuw aanvragen via de link. 

Angela 71
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok bedankt voor jullie reacties.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan! Fijne avond.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic