savvvisawesome

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple music 6 maanden gratis

ik had problemen met het activeren van mn 6 maanden gratis apple music. Ik had via apple wel een abonnement lopen, maar die heb ik stop gezet. 

Ik had contact gehad via de chat en die begreep me volgens mij verkeerd, en zei dat ik de actie niet meer kon krijgen terwijl ik dus lees dat het wel moet kunnen??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Het lukt niet om te activeren? Wat moet ik doen?

Krijg je geen toegang tot onze Entertainment pagina? Dan raden we je aan om even te wachten en opnieuw te beginnen met onderstaande link via je mobiele telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via het mobiele netwerk (4G) in plaats van WiFi.

Is het Apple Music-aanbod wel zichtbaar op offers.vodafone.com/nl, maar krijg je na het activeren telkens melding dat het activeren niet is gelukt? Dan kan het zijn dat je betalingen van mobiele content en derde partijen hebt uitstaan. Via https://www.payinfo.nl kun je zelf de status checken en deze aan en/of uitzetten. Lukt het hierna nog steeds niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 1201.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @savvvisawesome 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zou zeggen, heb je deze topic gelezen? 
https://forum.vodafone.nl/apple-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-toge...

savvvisawesome
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

daar staat mijn probleem niet op omschreven?

Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Het lukt niet om te activeren? Wat moet ik doen?

Krijg je geen toegang tot onze Entertainment pagina? Dan raden we je aan om even te wachten en opnieuw te beginnen met onderstaande link via je mobiele telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via het mobiele netwerk (4G) in plaats van WiFi.

Is het Apple Music-aanbod wel zichtbaar op offers.vodafone.com/nl, maar krijg je na het activeren telkens melding dat het activeren niet is gelukt? Dan kan het zijn dat je betalingen van mobiele content en derde partijen hebt uitstaan. Via https://www.payinfo.nl kun je zelf de status checken en deze aan en/of uitzetten. Lukt het hierna nog steeds niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice via 1201.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic