Mrstootshorn

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Apple Watch 4G LTE Nederland

Het is een grote schande dat Vodafone in Nederland nog steeds geen 4G ondersteunt voor de Apple Watch. Ik werk in Duitsland en heb daar het 4G abbonnement bij Vodafone en het werkt echt perfect. Hoezo Nederland een voorloper op ICT. Het beeld dat Nederlanders veel te zuinig zijn wordt door Vodafone Nederland alleen maar bevestigd.......Een tweede reden kan zijn dat Vodafone in Nederland een belabberde netwerkinfrastruktuur heeft door jarenlang beknibbelen op investeringen. Een aantal grote storingen de afgelopen tijd zegt genoeg....
6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Mrstootshorn

Welkom op de community!
Bedoel je 4G betreft de E-sim. Dat wij deze nog niet aanbieden. Of heb je wel al 3G op je Apple watch?

Mocht je de E-sim bedoelen, laat het mij weten, dan kan ik dit intern aankaarten, dat klanten hier op zitten te wachten!
Op dit moment is er helaas nog niks bekend hierover. Mocht dit er wel komen, dan lees je dit terug hier op onze community of via onze website.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om door de storingen niet bereikbaar te zijn! De storingen van afgelopen periode zijn helaas voor ons ook onmacht geweest! We werken met man en macht om het op dat moment zo snel mogelijk opgelost te krijgen en dit ook in de toekomst te voorkomen. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor!
MBijen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:
Hoi Mrstootshorn

Welkom op de community!
Bedoel je 4G betreft de E-sim. Dat wij deze nog niet aanbieden. Of heb je wel al 3G op je Apple watch?

Mocht je de E-sim bedoelen, laat het mij weten, dan kan ik dit intern aankaarten, dat klanten hier op zitten te wachten!
Op dit moment is er helaas nog niks bekend hierover. Mocht dit er wel komen, dan lees je dit terug hier op onze community of via onze website.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om door de storingen niet bereikbaar te zijn! De storingen van afgelopen periode zijn helaas voor ons ook onmacht geweest! We werken met man en macht om het op dat moment zo snel mogelijk opgelost te krijgen en dit ook in de toekomst te voorkomen. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor!

Hier zit de klant al een hele tijd op te wachten.. Nederland liep altijd voorop met technologie. Maar onze buurlanden hebben het wel al.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klopt inderdaad. Helaas hebben wij het nog niet. Mocht er verandering in komen, dan zul je dit hier op de community terug lezen en op onze website. Ik zal dit intern voor je doorzetten zodat ze weten dat hier vraag na is.
Mrstootshorn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Het frustrerende is dat Vodafone de klanten al meer dan een jaar niet uitlegt wat de reden is dat de Esim niet wordt ondersteund terwijl de landen om ons heen het wel suppprten. Hoe moeilijk kan het zijn. Huur een Duitse collega in en het is binnen no time geregeld. Ik was twee weken geleden in de Apple Store in Haarlem en ze balen ook enorm dat de watch, die met de permanente hartritmebewaking in combinatie met Esim levens kan redden, niet wordt ondersteund.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb het in ieder geval aangekaart voor jullie! Meer kan ik helaas niet doen. Ook ik hoop dat het er snel gaat komen 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic