Strimarf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple Music proefabonnement

Ik had een proefabonnement en heb music gedownload op mijn iPhone.

nu wil ik vandaag music luisteren en alles is weg.

Hoe kan dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

De muziek die je download via Apple Music ben je kwijt als je geen Apple Music abonnement meer hebt. Muziek die je hebt gedownload via iTunes, dus waar je € 0,99 of meer voor hebt betaald, die blijven wel op je telefoon. 

Wanneer je jouw Apple Music abonnement opzegt, wordt de gedownloade muziek in je bibliotheek grijs en kun je deze niet meer afspelen. Deze weergave blijft 30 dagen actief en geeft je de mogelijkheid om je opnieuw aan te melden voor Apple Music zonder dat je jouw bibliotheek verliest. Na deze 30 dagen verdwijnen ze en wordt je geschiedenis en bibliotheek definitief gewist.


Nummers die je hebt gekocht via de iTunes Store worden niet grijs weergegeven en kunnen per direct worden afgespeeld. Mocht dit niet lukken kun je het beste de offline-download verwijderen en het nummer/album opnieuw downloaden. Voor je een Apple Music abonnement afsloot kreeg je de mogelijkheid om je muziek te matchen met Apple's muziekdienst. Dit houdt in dat nummers die in je muziekbibliotheek en in de bibliotheek van Apple aanwezig waren automatisch werden omgezet naar Apple Music nummers. Na afloop kun je deze helaas niet afspelen omdat ze voorzien zijn van een DRMd-beveiliging en aanwezig in je iCloud-muziekbibliotheek

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Strimarf 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je zegt dat je een abonnement had, dus ik ga er vanuit dat je je abonnement hebt gestopt? Zo ja, dan is alle muziek die je hebt gedownload niet meer beschikbaar. Wil je weer over alle gedownloade muziek kunnen beschikken dan moet je een abonnement afsluiten voor Apple Music. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Strimarf,

Welkom op de community van Vodafone. 
Heb je het proefabonnement geannuleerd? Of ben je per ongeluk ingelogd onder een ander account? 

Rietepetit

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

ja  het proefabonnement was afgelopen en ik heb het niet verlengd.

 

groet Ria

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan is het logisch dat je de nummer, die je hebt bewaard, niet meer kan downloaden en/of beluisteren. Daar moet je echt een abonnement voor hebben bij Apple Music. 

Rietepetit

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ben ik altijd alle music kwijt ook als ik een betaald abonnement opzeg?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

De muziek die je download via Apple Music ben je kwijt als je geen Apple Music abonnement meer hebt. Muziek die je hebt gedownload via iTunes, dus waar je € 0,99 of meer voor hebt betaald, die blijven wel op je telefoon. 

Wanneer je jouw Apple Music abonnement opzegt, wordt de gedownloade muziek in je bibliotheek grijs en kun je deze niet meer afspelen. Deze weergave blijft 30 dagen actief en geeft je de mogelijkheid om je opnieuw aan te melden voor Apple Music zonder dat je jouw bibliotheek verliest. Na deze 30 dagen verdwijnen ze en wordt je geschiedenis en bibliotheek definitief gewist.


Nummers die je hebt gekocht via de iTunes Store worden niet grijs weergegeven en kunnen per direct worden afgespeeld. Mocht dit niet lukken kun je het beste de offline-download verwijderen en het nummer/album opnieuw downloaden. Voor je een Apple Music abonnement afsloot kreeg je de mogelijkheid om je muziek te matchen met Apple's muziekdienst. Dit houdt in dat nummers die in je muziekbibliotheek en in de bibliotheek van Apple aanwezig waren automatisch werden omgezet naar Apple Music nummers. Na afloop kun je deze helaas niet afspelen omdat ze voorzien zijn van een DRMd-beveiliging en aanwezig in je iCloud-muziekbibliotheek

Rietepetit

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Energieboy,

wat raad jij mij aan om zo goedkoop mogelijk en blijvend music op mijn iPhone te downloaden?

Groet Ria

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat is er niet, of je moet zelf al muziek op je computer hebben staan, dan kan je die downloaden naar je iPhone. Gebruik lekker gratis spotify en krijg om de 15 of 20 minuten 2 minuten aan reclame en je kan luisteren naar heel veel nummers. Bijna alle bedrijven vragen je geld om gebruik te maken en dat is natuurlijk heel logisch. Zou haast zeggen, voor niets gaat de zon op 😜 

Rietepetit

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, dan doe ik dat👍

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super dat @Energieboy je geholpen heeft @Rietepetit.
Zeker een geode tip om Spotify hiervoor te gebruiken.

Ik zal dit draadje sluiten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic