Hallo, ik zie dat jullie Apple Music bij mij in rekening brengen. Ik heb deze dienst al lang uitgezet!!! In de eerste maand van het ‘proefabonnement’ al. Zojuist heb ik het weer gecontroleerd op mijn telefoon. En abonnement staat uit. Willen jullie dit s.v.p. corrigeren!!!!! Ik zie graag het in kosten gebrachte terug gestort op mijn rekening.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@JerryMK We maken je het zeker niet expres moeilijker dan nodig! Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat je contact hebt gehad en het euvel is opgelost. Bedankt voor het delen van jouw feedback en oplossing. Ik weet zeker dat andere users ook belang hebben bij deze handige informatie!
Hoi @JerryMK
Dit is een klanten helpen klanten Community en met dit soort dingen kan ik je niet helpen. Daarvoor moet er een Vodafone medewerker je topic hebben gezien en dan kunnen die met je mee kijken.
Om het hun wat makkelijker te maken, zet bij je instellingen alvast de gevraagde informatie en dan kunnen ze je gelijk helpen. Wil je weten hoe, kijk deze topic: https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker-moderator-301079
De Vodafone medewerker gaat het dan voor je uitzoeken en komt er over terug. Heb nog even geduld ??
Hy @JerryMK . Welkom hier!
Betalen voor iets wat opgezegd is moeten we natuurlijk niet hebben. Nu heb je in je profiel geen gegevens opgenomen waarop ik je abonnement kan inzien, dus kan ik niet direct uitzoeken wat er aan de hand is. Heb je inmiddels contact met de klantenservice gehad, of kan ik je wellicht nog helpen? 🙂
Ja ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice. Nogal verwarrend allemaal. Jullie maken het ook moeilijk!
@JerryMK We maken je het zeker niet expres moeilijker dan nodig! Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat je contact hebt gehad en het euvel is opgelost. Bedankt voor het delen van jouw feedback en oplossing. Ik weet zeker dat andere users ook belang hebben bij deze handige informatie!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.