Jomarof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple Music gratis

Ik heb een Red Together abbo afgesloten. Maar ik heb van Vodafone geen SMS met link ontvangen om me gratis 6 maanden Apple Music te registreren. Hoe gaat dit verder kan ik de SMS nogeens ontvangen of wat moet ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Jomarof 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Vodafone. Het beste wat je kan doen is wachten tot iemand van Vodafone je kan helpen. Vul je gegevens in bij je profielinstellingen en dan kunnen die maandag gelijk voor je kijken en je antwoord geven. 

Ik kan je niet helpen maar iemand van Vodafone wel en die zijn er maandag weer. Kan je niet wachten, dan kan je ook de klantenservice bellen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Jomarof 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Vodafone. Het beste wat je kan doen is wachten tot iemand van Vodafone je kan helpen. Vul je gegevens in bij je profielinstellingen en dan kunnen die maandag gelijk voor je kijken en je antwoord geven. 

Ik kan je niet helpen maar iemand van Vodafone wel en die zijn er maandag weer. Kan je niet wachten, dan kan je ook de klantenservice bellen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Welkom op de Vodafone Community @Jomarof 

Leuk dat je gebruik wilt maken van de 6 maanden gratis Apple Music! Het blijft gek waarom je de SMS nog niet hebt ontvangen. Ik neem graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je hiervoor jouw gegevens in je Community profiel zetten en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic