Jordy-Guus

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Apple Music gratis bij reeds lopend jaar abonnement Apple Music

Hallo,

 

Zoals de titel al zegt, ik heb een reeds lopend jaar abonnement op Apple Music.

Als ik nu mijn aanbiedingen gebruik van Vodafone Red voor  6 maanden gratis Apple Music, wordt mijn lopende abonnement dan met 6 maanden verlengd?

Of kan ik beter wachten tot juni 2021, het moment waarop mijn jaarabonnement van Apple afloopt, en daarna de Vodafone aanbieding gebruiken. Of is dan de Vodafonea aanbiedingen inmiddels verlopen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Jordy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nee, dat gaat niet lukken. Je hebt ooit gratis Apple Music gehad en dan is het over. Dit gaat niet uit van Vodafone maar uit van Apple en daar zit je dus mee. Jammer genoeg is het dus niet mogelijk. 

Zeg je een maand je abonnement bij Netflix op en dan neem je een maand bij Vodafone (als deze gratis is) en dan pak je daarna weer je normale Netflix op. Een gedoe, maar het kan 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jordy-Guus 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je nu een abonnement hebt, of gratis abonnement hebt gehad, bij Apple, dan krijg je deze niet nog eens via Vodafone. Dus je kan het hele verhaal vergeten!

 

Ik heb al eerder een Apple Music proefperiode gehad. Kan ik meedoen aan deze promotie?

Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen. Wil je weer gebruik gaan maken van Apple Music? Dan kun je wel een Apple Music-abonnement activeren via Vodafone. Je gaat dan direct €9,99 per maand betalen, eenvoudig via je Vodafone-rekening.

Jordy-Guus
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, en bedankt voor de snelle reactie. Het abonnement wat ik nu bij Apple heb is een betaald abonnement. Ik heb bij het afsluiten ooit wél gebruik gemaakt van de 1 maand gratis periode van Apple zelf, maar nog nooit van een aanbieding via een andere partij.

Maar ik begrijp dus dat het dan alsnog niet gaat lukken. 6 maanden gratis Apple Music met een hele grote * erachter dus.

Jammer. 

Dan maar een maand gratis Netflix.... oh nee daar heb ik ook al een abonnement op... ?‍♂️ 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nee, dat gaat niet lukken. Je hebt ooit gratis Apple Music gehad en dan is het over. Dit gaat niet uit van Vodafone maar uit van Apple en daar zit je dus mee. Jammer genoeg is het dus niet mogelijk. 

Zeg je een maand je abonnement bij Netflix op en dan neem je een maand bij Vodafone (als deze gratis is) en dan pak je daarna weer je normale Netflix op. Een gedoe, maar het kan 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic