Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had een Apple Music familie abonnement. Ik kreeg het aanbod va n Vodafone om 6 maanden gratis Apple Music te gebruiken. Hiervoor moest ik in de Music app het familie abonnement stopzetten omdat ik anders twee abonnementen zou hebben. Nu de nieuwe maand is ingegaan heb ik niet langer het familie abonnement en kan mijn familie hier dus geen gebruik van maken. Ik wil terug naar de oude situatie. Geen Vodafone aanbod maar gewoon betaald Apple Music familie abonnement. Dit kan niet. Ik krijg in de Music app een foutmelding “You are already an Apple Music member through your family or mobile service provider”. Apple Support geeft aan neem contact op met Vodafone. Vodafone Support geeft aan neem contact op met Apple. Precies waar ik al bang voor was. Ik heb het gratis 6 maanden abonnement stopgezet bij Vodafone maar krijg de melding dat ik er nog “fijn” gebruik van mag maken tot 14 augustus 2020. Dat wil ik niet. Ik wil het per direct beeïndigen! Wie kan me helpen?
Gelukt via support in de app. De link die je noemt is echter niet bekend bij consumenten. Als die aangegeven zou zijn op de site was het makkelijker geweest. Dank voor de hulp!
Dit is dezelfde link als waar je je aanmeldt voor Apple Music. Je komt namelijk op hetzelfde scherm uit @applemusic Daarnaast willen de meeste klanten niet eerder stoppen. 2 weken voor de einddatum krijg je namelijk een sms met de bovenstaande link.
Ik ga je feedback intern vermelden. Dankjewel daarvoor.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...