Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Vanmiddag heb ik een sms gekregen dat ik 6 maanden gratis gebruik kan maken Apple Music. Ik heb alle stappen netjes gevolgd (Op de link geklikt in sms, activeren met sms code, weer op link klikken in bevestiging sms), maar als ik Apple Music open krijg ik volgend scherm:
En als ik dan op continue klik gaat het scherm weg en is er niks gebeurd. Als ik daarna liedjes probeer te luisteren krijg ik trouwens hele andere muziek dan dat ik afspeel. Heel vreemd allemaal. Iemand een idee waar het aan kan liggen of wat ik moet doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @ThisIsMich
Ik heb ook even gekeken op Sing-along Essentials en ik krijg wel het juiste nummer te horen. Dit is natuurlijk wel heel vreemd maar ik denk dat Vodafone hier niet zoveel aan kan doen. Waarschijnlijk moet je hiervoor bij Apple zijn want daar is de app van. Dat je een ander nummer krijgt dan wat je moet krijgen, dat is een app probleem!
Ik kan alleen bevestigen dat het hier wel gewoon werkt. Ben toch wel een Apple freak maar hier weet ik echt geen antwoord op. Ik zou het toch eens via https://support.apple.com/nl-nl/contact proberen.
Hoi @ThisIsMich
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat het niet wil werken. Heb je op deze pagina al gekeken?
https://idgw.vodafone.com/authorize#/trx/e3832ffb-6130-4409-f81e-47b3d989eb8b
Hier kan je vinden of je Apple Music wel aan staat. Misschien dat daar nog iets uit staat? Ik moest mijn account daar nog activeren en toen werkte het. Misschien heb jij dit ook wel? Kijk even en mocht het niet lukken, of wel, laat het nog even weten 🙂
Bedankt voor je reactie @Energieboy ,
maar als ik naar mijn actieve abonnementen ga,staat er dat ik een actief Apple Music abonnement heb.
ThisIsMich wrote:
Bedankt voor je reactie @Energieboy ,
maar als ik naar mijn actieve abonnementen ga,staat er dat ik een actief Apple Music abonnement heb.
Oke, dan is dat wel vreemd.
En als je met je Apple ID inlogt op je telefoon dan krijg je bovenstaande scherm?
Wanneer je nu naar Apple Music gaat, krijg je dan ook helemaal niets te zien?
Energieboy wrote:
ThisIsMich wrote:
Bedankt voor je reactie @Energieboy ,
maar als ik naar mijn actieve abonnementen ga,staat er dat ik een actief Apple Music abonnement heb.
Oke, dan is dat wel vreemd.
En als je met je Apple ID inlogt op je telefoon dan krijg je bovenstaande scherm?
Wanneer je nu naar Apple Music gaat, krijg je dan ook helemaal niets te zien?
Ik krijg inderdaad steeds bovenstaand scherm. Als ik naar Apple Music ga lijkt het gewoon te werken, maar ik blijf de optie houden om mijn AppleID te linken en als ik muziek probeer af te spelen hoor ik nooit de liedjes die ik aanklik.
Dit klinkt echt niet iets in mijn oren wat ik al eens heb vernomen.
Normaal zou het dan gelijk goed moeten werken. Bij veel dingen zou ik zeggen, log even uit en dan weer in maar bij een Apple ID is dat heel lastig want dan ben je ook even uit alles met je instellingen en dat is niet handig. Ik weet niet of Vodafone misschien een reset kan geven?
Snap ook het stukje niet dat als je een nummer aanklikt dan je dan niet krijgt te horen wat je wil horen?
Hey @ThisIsMich . Hoe gaat het nu? 🙂
Hi @Lycke Vodafone. Helaas doet het probleem zich nog steeds voor. Ik heb online ook geen oplossingen kunnen vinden.
Maar kan je dan iets meer uitleg geven nog? Wat bedoel je met het stukje “ls ik daarna liedjes probeer te luisteren krijg ik trouwens hele andere muziek dan dat ik afspeel.”?
Als ik Apple Music open krijg ik eerst bovenstaand scherm. Als ik dan vervolgens op continue klik staat er nog steeds: link your apple ID, zoals hieronder te zien.
Als ik daarna liedjes af probeer te spelen, gebeurt er dit:
Hi @ThisIsMich
Ik heb ook even gekeken op Sing-along Essentials en ik krijg wel het juiste nummer te horen. Dit is natuurlijk wel heel vreemd maar ik denk dat Vodafone hier niet zoveel aan kan doen. Waarschijnlijk moet je hiervoor bij Apple zijn want daar is de app van. Dat je een ander nummer krijgt dan wat je moet krijgen, dat is een app probleem!
Ik kan alleen bevestigen dat het hier wel gewoon werkt. Ben toch wel een Apple freak maar hier weet ik echt geen antwoord op. Ik zou het toch eens via https://support.apple.com/nl-nl/contact proberen.
@Energieboy Bedankt voor je reactie. Denk je dat het koppelen van Apple ID ook een app probleem is? Dan leg ik dat ook bij hun neer.
Ja, ik denk dat daar een probleem in zit, maar zeker ben ik niet. Het kan natuurlijk ook de koppeling zijn tussen je 06 nummer en je Apple ID met de gratis 6 maanden? Om je niet af te willen schuiven, maar ik denk toch echt dat je iets meer resultaat krijgt via Apple.
Heb me al rot lopen zoeken op internet maar kan niets vinden over een ander nummer horen dan wat je aanklikt. Zou haast zeggen, je bent uniek
Ik heb zelf inderdaad ook niks kunnen vinden. Maar dat koppelen is wat in mijn OP moet gebeuren toch?
Ja, het koppelen moet normaal gezien wel gewoon en goed gaan.
Dus waarom het fout gaat, geen idee. Maar jij hebt ook nog het probleem dat je niet krijgt te horen wat je aanklikt. Dat is natuurlijk nog vreemder en volgens mij iets voor Apple?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...