Edwards

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App werkt een paar dagen niet en opeens torenhoge kosten?!

Hallo,
De afgelopen paar dagen werkte de app niet. Kennelijk zijn mijn instellingen gewijzigd, want de databundel stond opeens uit. Nu doet hij het, resultaat: ruim 2200 aan kosten. Dat is even schrikken!
Ik heb dus geen sms gehad dat ik op 80% en 100% zat en ben er ruim overheen gegaan. Deels omdat ik mb's heb gebruikt om de niet werkende app te proberen te openen, en deels natuurlijk omdat ik me niet bewust was van het gebruik. Mijn spendeer plafond die normaal altijd aan staat, stond opeens ook uit.
Wat ik ook niet snap is dat met een bundel is elke mb daarbuiten 1 Euro, maar nu heb ik 9 Euro per mb moeten betalen.
ik heb een abonnement van 16 Euro per maand, meer kan ik me niet veroorloven.
Als er opeens 2000 Euro in twee dagen van mijn bankrekening of creditcard wordt afgeschreven, word ik gebeld door mijn bank of alles wel klopt. Nu laat Vodafone iemand vrolijk door internetten. Mag dat zomaar?
ik ben heus wel bereid om Vodafone iets tegemoet te komen, maar ik heb geen 2200+ Euro's. Anders had ik wel een ander abonnement gehad.
Graag verneem ik op welke manier wij dit zo goed mogelijk kunnen oplossen. Inmiddels heb ik, toen de app even werkte, zelf mijn instellingen weer hersteld, dus het probleem wordt in ieder geval niet erger.
Alvast bedankt voor de snelle en hulpvolie reactie.
Mvg, dhr Edwards

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Edwards,

Wat vervelend dat je ineens zo'n hoge rekening hebt. Ik kan me voorstellen dat je daar nogal van schrikt.
Vanuit het forum kan ik helaas niet voor je betekenen, maar ik raad je aan om even contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 0800-0094 of via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen je daar verder helpen en kijken wat ze voor je kunnen betekenen.


tburggraaf8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De app van my Vodafone werk al meer dan een jaar niet vooral inloggen gaat totaal niet zoals het moet ook met adres wijziging via de app werk niet doet daar is eens aan de waardering voor de app is geen 3 sterren waard
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi tburggraaf8,

Waar ondervind je precies problemen?
Heb je de app al eens opnieuw geinstalleerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic