Hallo,
De afgelopen paar dagen werkte de app niet. Kennelijk zijn mijn instellingen gewijzigd, want de databundel stond opeens uit. Nu doet hij het, resultaat: ruim 2200 aan kosten. Dat is even schrikken!
Ik heb dus geen sms gehad dat ik op 80% en 100% zat en ben er ruim overheen gegaan. Deels omdat ik mb's heb gebruikt om de niet werkende app te proberen te openen, en deels natuurlijk omdat ik me niet bewust was van het gebruik. Mijn spendeer plafond die normaal altijd aan staat, stond opeens ook uit.
Wat ik ook niet snap is dat met een bundel is elke mb daarbuiten 1 Euro, maar nu heb ik 9 Euro per mb moeten betalen.
ik heb een abonnement van 16 Euro per maand, meer kan ik me niet veroorloven.
Als er opeens 2000 Euro in twee dagen van mijn bankrekening of creditcard wordt afgeschreven, word ik gebeld door mijn bank of alles wel klopt. Nu laat Vodafone iemand vrolijk door internetten. Mag dat zomaar?
ik ben heus wel bereid om Vodafone iets tegemoet te komen, maar ik heb geen 2200+ Euro's. Anders had ik wel een ander abonnement gehad.
Graag verneem ik op welke manier wij dit zo goed mogelijk kunnen oplossen. Inmiddels heb ik, toen de app even werkte, zelf mijn instellingen weer hersteld, dus het probleem wordt in ieder geval niet erger.
Alvast bedankt voor de snelle en hulpvolie reactie.
Mvg, dhr Edwards