Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Goedendag ik kon een aantal dagen de app niet in waardoor ik ook mijn bundels niet kon aanpassen en mijn internet lag er ook vaak uit. Meer mensen met dit probleem. Zit nu over mijn bundel ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Sabine83
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je de community een klein beetje had gelezen dan heb je kunnen zien dat er een storing is geweest in het data gebruik en de app van Vodafone. Dit zou opgelost moeten zijn! Delete te app en installeer deze opnieuw of kijk anders via je webbrowser naar My Vodafone. Dan moet het, als het goed is, wel werken.
Hoi @Sabine83
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je de community een klein beetje had gelezen dan heb je kunnen zien dat er een storing is geweest in het data gebruik en de app van Vodafone. Dit zou opgelost moeten zijn! Delete te app en installeer deze opnieuw of kijk anders via je webbrowser naar My Vodafone. Dan moet het, als het goed is, wel werken.
Gelukt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...