HendrikJD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

App's worden niet geïnstalleerd op nieuwe GSM

Ik gebruikte een Samsung Galaxy S3 en heb nu een Galaxy S5. De contactpersonen zijn keurig overgezet.
Ik heb op de S5 mijn Google account geactiveerd. Wanneer ik nu een app wil installeren krijg ik constant bij nieuwe app's 'in-app-aankopen' te zien en blijft de voortgangsbalk alleen maar door gaan zonder dat er verder iets gebeurt. (Blauwe onderbroken lijntje, geen groene voortgangsbalk)
Ik heb wel internet. Waarom gaat het momenteel niet lukken om de app's te installeren?
Ik heb o.a. een aangekochte app die ik nu opnieuw wil installeren op mijn nieuwe GSM.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HendrikJD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Erg bedankt. Het lijkt erop dat er nu weer bestaande app's van mijn S3 binnen gehaald worden.
Ik juich niet te vroeg want er wordt het e.e.a. wel binnen gehaald maar er staat nog heel veel te doen.
Voorlopig in ieder geval enorm bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
raceduck

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Toevallig stond hierover pas een stuk op Android Planet wat hier aardig op lijkt
Hier de link naar het stukje http://www.androidplanet.nl/tips/apps-updaten-lukt-niet/
HendrikJD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Erg bedankt. Het lijkt erop dat er nu weer bestaande app's van mijn S3 binnen gehaald worden.
Ik juich niet te vroeg want er wordt het e.e.a. wel binnen gehaald maar er staat nog heel veel te doen.
Voorlopig in ieder geval enorm bedankt voor het meedenken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hee @HendrikJD, leuk dat je je aangemeld hebt op het Forum 🙂 Wat is de stand van zaken op dit moment? Zijn de apps inmiddels allemaal geïnstalleerd?
HendrikJD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Nadia
Inderdaad werden succesievelijk alle app's geïnstalleerd.
De uitleg die op de website werd gegeven had niet direct het gewenste resultaat. Maar toen ik de telefoon uitzette, batterij eruit haalde en geruime tijd wachtte bleek het downloaden wel te gaan. Dank in ieder geval.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@HendrikJD Top!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic