Debby2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App niet met toegankelijk

2 weken geleden kreeg ik de melding dat ik niet meer gebruik kon maken van de Vodafone app omdat mijn account zakelijk is.... dat is het niet,  de naam is evt zakelijk. 

Ik wil wel mijn facturen uitprinten maar kom niet meer in de app. Inloggen blijft onmogelijk...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Debby2 Met het e-mailadres (hotmail) welke gekoppeld is aan jouw Community account is inderdaad een Mijn Ziggo account geregistreerd. Voor My Vodafone is geen account geregistreerd. Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk: 

1. Registreren voor My Vodafone met een ander e-mailadres dan welke gekoppeld is aan Mijn Ziggo
2. In Mijn Ziggo inloggen en dat account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. Je hebt dan voor beide omgevingen dezelfde inloggegevens. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Debby2, welkom hier!

Super onhandig dat je momenteel niet kan inloggen in My Vodafone. Ik ben direct met je mee gaan kijken achter de schermen. Zoals je zelf al aangeeft heb je een particulier abonnement, namelijk Start M. Met dit abonnement is gek genoeg op dit moment geen account voor My Vodafone geregistreerd. Wil je eens opnieuw een account aanmaken op deze pagina? Daarna zou je weer volledig toegang moeten hebben tot My Vodafone.

Debby2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat lukt niet.  Ik krijg wel een code, daarna wil ik inloggen en staat er dat dat mijn ziggo inlog is

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Debby2 Met het e-mailadres (hotmail) welke gekoppeld is aan jouw Community account is inderdaad een Mijn Ziggo account geregistreerd. Voor My Vodafone is geen account geregistreerd. Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk: 

1. Registreren voor My Vodafone met een ander e-mailadres dan welke gekoppeld is aan Mijn Ziggo
2. In Mijn Ziggo inloggen en dat account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. Je hebt dan voor beide omgevingen dezelfde inloggegevens. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic