PerterP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App knalt eruit op iphone, hoe kan dat?

Gisteren heb ik automatisch verlengen van de internetbundel aangezet. Nu doet sinds vanochtend de app op mijn telefoon het ineens niet meer, knalt er meteen uit na openen. Ik had al een tijdje ios9 erop staan en voorheen werkte dat wel. Ik heb de app verwijderd en er opnieuw opgezet, maar dat heeft geen effect.

Als ik nu inlog op de website, om mijn automatisch verlengen weer uit te zetten krijg ik de melding dat het NIET automatisch verlengd wordt terwijl dat dus wel gebeurd is. Maar ik kan ook niets aanpassen omdat ik dan een melding krijg dat er iets mis gaat op de pagina. (dit doe ik overigens via de laptop)

Is er soms een storing of is er iets anders vreemds aan de hand? App knalt eruit op iphone, hoe kan dat?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi PerterP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Of er een storing is, dat kan je zien op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Heb je na het verwijderen van de app ook even je iPhone een HardReset gegeven en daarna de app weer geïnstalleerd?
https://www.iculture.nl/tips/iphone-resetten/

Waarom je automatisch verlengen niet meer uit kan zetten zou ik ook niet weten. Voor dit soort vragen moet je echt even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door te bellen maar je kan ook een chat starten.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Fijne Feestdagen alvast 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het inmiddels al kunnen oplossen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic