jaxob

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App My Vodafone geeft beltegoeden nog steeds niet goed aan

In de my vodafone app wordt het tegoed niet juist weer gegeven van mijn prepaid sim kaarten.
Er staat bij elke sim kaart het zelfde bedrag.
Als ik op mijn pc inlog is het wel goed.
Hoe krijg ik dit opgelost
Volgens mij komt het door de update van een tijd terug of het samenvoegen van mijn Ziggo en mijn Vodafone account.
Groet Jacob
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi jaxob
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je de app er al eens afgehaald en daarna weer opnieuw geïnstalleerd?
Misschien helpt dat en mocht je dit gedaan hebben dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Deze kunnen kijken wat er aan de hand is.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi jaxob
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je de app er al eens afgehaald en daarna weer opnieuw geïnstalleerd?
Misschien helpt dat en mocht je dit gedaan hebben dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Deze kunnen kijken wat er aan de hand is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic