Degeuf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Anonieme bellers

Sinds vandaag zijn alle gesprekken die ik ontvang anoniem. Ook van mensen die in mijn adresboek staan. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

 Groet Ronald

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Degeuf, een warm welkom hier!

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als gesprekken als prive of anoniem binnen komen. Het is toch wel fijn om te weten wie er belt en wie je moet terugbellen bij een gemiste oproep! Komen gesprekken als prive binnen dan staat de optie nummerherkenning/ nummer mee verzenden uit bij de provider. Indien gesprekken als anoniem binnen komen, dan  zijn het "geheime nummers". 

Op basis van je bericht vermoed ik dat het eerste hier aan de orde is. We kunnen dan de instelling nummerherkenning/ nummer mee verzenden voor je controleren en/of resetten. Je had jouw gegevens al ingevuld in jouw Communityprofiel, maar helaas kan ik dit niet voor je doen omdat het een Vodafone Business abonnement betreft. We hebben helaas via de Community niet de rechten om bij zakelijke abonnementen te ondersteunen. Ik wil je dan ook adviseren om contact op te nemen met Vodafone Business. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Degeuf, een warm welkom hier!

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als gesprekken als prive of anoniem binnen komen. Het is toch wel fijn om te weten wie er belt en wie je moet terugbellen bij een gemiste oproep! Komen gesprekken als prive binnen dan staat de optie nummerherkenning/ nummer mee verzenden uit bij de provider. Indien gesprekken als anoniem binnen komen, dan  zijn het "geheime nummers". 

Op basis van je bericht vermoed ik dat het eerste hier aan de orde is. We kunnen dan de instelling nummerherkenning/ nummer mee verzenden voor je controleren en/of resetten. Je had jouw gegevens al ingevuld in jouw Communityprofiel, maar helaas kan ik dit niet voor je doen omdat het een Vodafone Business abonnement betreft. We hebben helaas via de Community niet de rechten om bij zakelijke abonnementen te ondersteunen. Ik wil je dan ook adviseren om contact op te nemen met Vodafone Business. 

Degeuf
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost via de zakelijke tak. Dank voor de hulp. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Super om te horen @Degeuf! Alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic