Ktje

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Annulering van order

Hallo,

Ik heb maandag een order geplaatst (95871421)
Het gaat hier om de iphone 5s met een abonnement.
Aangezien ik 7 dagen bedenktijd heb, en ik niet kan bellen, wil ik het via deze weg doen.
Ik wil deze order annuleren, zowel het abbonement als de telefoon.
Mijn abbonement ging gelijk al in, ik hoop dat het mogenlijk is om die 4 dagen terug te draaien en mijn verlenging stop te zetten en terug te gaan naar mijn oude abbonement die zou verlopen in december.

Hopend op een spoedig antwoord
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Ktje,

Hiervoor zul je contact op moeten nemen met de klantenservice. Het forum is voor klanten door klanten en andere klanten kunnen je order immers ook niet annuleren.

Als je niet kunt bellen kun je ook via Chat, social media of e-mail je bestelling annuleren.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Ktje,

Hiervoor zul je contact op moeten nemen met de klantenservice. Het forum is voor klanten door klanten en andere klanten kunnen je order immers ook niet annuleren.

Als je niet kunt bellen kun je ook via Chat, social media of e-mail je bestelling annuleren.
aburn

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb gisterenavond mijn abonnement verlengd naar een vodafone red abonnement, kan dit nog terug gedraaid worden naar de oude situatie ?

Alvast bedankt.

Gr. Marloes
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @aburn

Ik heb je berichtje naar dit topic verplaatst omdat er al een topic over dit onderwerp bestaat. 😄 Ook kun je het antwoord in dit topic terugvinden.

Als de bestelling al te ver is verwerkt dan zou het wel kunnen dat het toestel toch nog wordt opgestuurd voordat de annulering in orde wordt gemaakt. Je kunt het toestel dan aan de deur weigeren zodat het abonnement alsnog wordt geannuleerd.
aburn

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat oom een verlenging zonder toestel, een sim only dus.
aburn

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had dus al een vodafone abonnement heb hem alleen verlengd maar een beetje te overhaast vandaar.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hoe heb je dit precies gedaan? Je kunt dit namelijk het beste annuleren via het verkooppunt. Indien dit niet lukt of je nog vragen hierover hebt raad ik je aan even te bellen met onze klantenservice. Doe dit in ieder geval zo snel mogelijk in verband met de zichttermijn van je order.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic