Meike schroijen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Annulering abonnement

Hoi,

Afgelopen vrijdag heb ik een abonnement bij jullie afgesloten met toestel. Ik zag alleen gisteren dat het was geannuleerd zonder dat ik dit zelf heb aangegeven. Ik wil graag weten waarom het is geannuleerd en wanneer ik mijn geld terug krijg.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Meike schroijen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee waarom deze is geannuleerd. Kan zijn omdat je BKR niet goed is of om een andere reden. Wil je daar meer over weten dan moet je echt even contact opnemen via de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen namelijk in het systeem kijken wat er aan de hand is. Wil je niet bellen maar chatten, dat kan ook via de chat van de klantenservice.

Succes en laat nog even weten wat er nu aan de hand was.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Meike schroijen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee waarom deze is geannuleerd. Kan zijn omdat je BKR niet goed is of om een andere reden. Wil je daar meer over weten dan moet je echt even contact opnemen via de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen namelijk in het systeem kijken wat er aan de hand is. Wil je niet bellen maar chatten, dat kan ook via de chat van de klantenservice.

Succes en laat nog even weten wat er nu aan de hand was.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad @Meike schroijen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic