Hoi @Bahram112
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik kan je hier niet helpen omdat ik geen medewerker ben van Vodafone. Vanaf maandag zijn er weer medewerkers die met je misschien kunnen helpen. Vaak verwijzen ze mensen naar het klachtenformulier zodat de juiste afdeling met je mee kan kijken wat je hebt gedaan en of het redelijk is om het geld terug te storten, of juist niet. Maar die kunnen het dan ook onderbouwen.
Als je toch wilt wachten is het handig om even wat meer informatie te geven. Op welke pagina heb je extra data ingekocht? Want op de website van Vodafone kan je prima data aankopen maar dit moet dan via My Vodafone en daarvoor moet je inloggen. Even zo klikken en dan al vast zitten aan een bundel is niet mogelijk. Daarom de vraag, op welke site, of pagina van Vodafone, heb je dit gedaan? (Kan je terug vinden in je history).
Had je nu opeens deze maand wel al die 200GB gebruikt? Omdat je zegt er nooit meer dan 40GB te gebruiken. Beetje uit nieuwsgierigheid, met hoeveel deel je het abonnement? Misschien zijn er wel goedkopere oplossingen bij Vodafone?
Het blijft altijd erg vervelend en lastig. Ik hoop dat je er met Vodafone samen uit komt. Oh ja, ik weet niet of ze er maandag zijn, 2e pinksterdag, dus hou in je achterhoofd dat ze ook dinsdag pas online zijn!