stanwijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Annuleren Nummerbehoud

Een tijdje geleden heb ik een abbonement afgesloten met een S4. Ik kwam hijbij van een andere provider af.
 
Door een fout van de verkoop, was het helemaal neit mogelijk om een nieuwe abbonement met S4 af te sluiten als nieuwe klant. Dus mijn aanvraag is nietig verklaard/geannuleerd. (kreeg ik van de klantenservice te horen toen ik na een week me af vroeg waarom ik nog geen bevestigingsmail had).
 
Nu ben ik bij mijn oude provider gebleven maar krijg nog steeds sms'jes van vodafone dat de aanvraag voor nummerbehoud in behandeling is... 
Dus net gebeld met de klantenservice/verkoopsdienst, en die kerel zegt:ja dat kan helemaal niet...
 
Maar goed, ik krijg dus wel sms'jes van vodafone hierover. Kunnen jullie aub de nummerbehoudaanvraag annuleren?
 
Alvast bedankt!
 
Groeten, Stan
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
stanwijn, dat is erg vreemd. Als een verkoop niet doorgaat, dan wordt in principe meteen het verzoek tot nummerbehoud stopgezet. Ik denk dat we dit het beste even voor jou na kunnen kijken. Wil je hiervoor contact opnemen met de Vodafone klantenservice? Dat kan telefonisch via 0900-0940 of via Twitter of Facebook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic