Onbegrijpenlijk.
Is mij als bestaande klant een voorstel gedaan om mijn abbo te verlengen.Overeenkomst telefonisch afgesloten. Per mail een bevestiging. Geen mail Bellen maar. Is via 1200 niets van terug te vinden. Is via een andere afdeling gedaan. Hiermee kan niet worden doorverbonden. Allen intern mail kan worden gestuurd waar de klant geen cc van krijgt. Mogelijk dat er na 5 werkdagen contact wordt opgenomen over een verduidelijking.
Anno 2015 is dit voor een zelf respecterend bedrijf toch niet meer mogleijk. We hebben te maken met een telecombedrijf. Wat voor signaal geef je hiermee af naar je klant.
Advies klantenservice: stuur een klacht. Verwerkingstijd 10 werkdagen. Bericht kan slechts 1300 leestekens zijn. Hierdoor kun je niet eens je sutiatie in redelijk nederlands voorleggen. In steno een en ander verwoord. Na invullen van formulier de melding :
Oeps… er is iets misgegaan.Om gek van te worden.