Hansmobiel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Anno 2015 alleen contact per mail en verwerkingstijd van 5 werkdagen

Onbegrijpenlijk.
Is mij als bestaande klant een voorstel gedaan om mijn abbo te verlengen.Overeenkomst telefonisch afgesloten. Per mail een bevestiging. Geen mail Bellen maar. Is via 1200 niets van terug te vinden. Is via een andere afdeling gedaan. Hiermee kan niet worden doorverbonden. Allen intern mail kan worden gestuurd waar de klant geen cc van krijgt. Mogelijk dat er na 5 werkdagen contact wordt opgenomen over een verduidelijking.

Anno 2015 is dit voor een zelf respecterend bedrijf toch niet meer mogleijk. We hebben te maken met een telecombedrijf. Wat voor signaal geef je hiermee af naar je klant.

Advies klantenservice: stuur een klacht. Verwerkingstijd 10 werkdagen. Bericht kan slechts 1300 leestekens zijn. Hierdoor kun je niet eens je sutiatie in redelijk nederlands voorleggen. In steno een en ander verwoord. Na invullen van formulier de melding :
Oeps… er is iets misgegaan.

• (Foutcode BSL-99999)
Om gek van te worden.

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Hansmobiel ,

Vreemd dat het versturen van het formulier niet is gelukt! Heb je het nog eens geprobeerd? Ik heb het zojuist getest en ik kan het wel versturen. Je bericht op ons forum bestaat uit 939 tekens (met spaties). Het zou met 1300 tekens toch wel moeten lukken? Anders kun je het formulier twee keer invullen en aangeven dat je meerdere berichten stuurt.
mschoonderwoert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, net 20.15 minuten voor niets in de wacht gestaan bij het 0900 nummer en na invullen e mail formulier steeds de foutcode melding.......
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
mschoonderwoert er is geen storing bekend met het formulier zover ik weet. Verwijder eens je cookies of gebruik een andere browser. Lukt het dan wel?
Je kunt ook 1 van onze andere contactmogelijkheden proberen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic