dirkmeulendijks

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Android update Galaxy S5 Plus SM-G901F

Hallo,

Weet iemand wanneer de android 5.0 update wordt verwacht op de Galaxy S5 Plus(SM-G901F)?

Alvast bedankt.
Gr. Dirk
132 Reacties 132
Rick_Blaine

Stamgast
  • 124Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Dankjewel. Dus jij vindt het niet erg dat je telefoon wagenwijd open staat voor hackers? Dat vind ik wel een rare houding eigenlijk. Geeft ook niet veel hoop op snelle fixes bij Vodafone als iedereen er zo over denkt.
Anonymous
Niet van toepassing
Mijn telefoon staat niet wagenwijd open
Mijn toestel is goed bescherm:p
Rick_Blaine

Stamgast
  • 124Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Heb jij hem ook beschermd tegen Stagefright? Hoe heb je dat gedaan?
Anonymous
Niet van toepassing
Door de update van HTC te installeren, hebben een patch uitgebracht
Rick_Blaine

Stamgast
  • 124Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
steven Dan heb jij dus mazzel bij HTC... En voor ons maar afwachten dus?
Anonymous
Niet van toepassing
Ja, gelukkig wel 🙂
Rick_Blaine

Stamgast
  • 124Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Kijk, hier hebben we meer aan: http://www.galaxyclub.nl/2015/10/stagefright-patch-nu-ook-op-unbranded-samsung-galaxy-s5

Hopelijk volgt de Plus ook snel. En de branded versie ook 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop t zo voor iedereen! Meesten wachten er nu wel een tijdje op 😞
bundyboy73

Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Deze update is weer bijna een week uit voor de unbranded toestellen, maar de branded van Vodafone natuurlijk weer niet, wij moeten maar weer achteraan aansluiten.....pfffff
Rick_Blaine

Stamgast
  • 124Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
bundyboy73 voor de normale unbranded s5 wel, voor de plus nog niet hoor... Ik heb hem ook nog niet, met mijn nu unbranded rom
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Helaas heb ik nog geen nieuwe info voor jullie. Zodra ik de informatie heb zal ik het hier meteen delen
robertweyn

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Galaxy S5 met Android 5.0.2 baseband versie G901FXXU1BOE1. Is dit de juiste en momenteel laatste versie. Deze update kreeg ik via Samsung Kies.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb op je andere topic gereageerd, dubbel posten is niet nodig 😉
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi , we hebben zojuist reactie ontvangen.
De uitrol voor de (branded) Galaxy S5 zou inmiddels ook voltooid moeten zijn.
Kun je dit eens nakijken? Je kunt via de instellingen van je toestel handmatig een update binnen halen.
Dank voor de moeite!
bundyboy73

Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb um uitgeprobeerd, maar helaas, hij zegt dat de er geen nieuwe updates zijn.. echter als ik de stage-fright app uitvoer, krijg ik nog steeds de melding dat mn tel. vurnable is. Heb mn telefoon afgelopen weekend zelfs gereset naar fabrieksinstellingen.

Hoe kan het dat ik dan toch de update niet binnenkrijg??

Rick_Blaine

Stamgast
  • 124Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Ik heb hem op mijn inmiddels unbranded s5+ ook nog niet binnen, ondanks dagelijkse handmatige update 😞
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Je hebt en unbranded update? Dan gaan de updates via Samsung.
De Android 5.0.2 update voor unbraded toestellen is al sinds 12-06-2015 uit. Je zou het beste even Samsung en berichtje kunnen laten weten bijvoorbeeld via hun Twitter account@Samsung_NL of even via de Live Chat.

Wat je nog zou kunnen proberen is gebruik te maken van Samsung Kies. Sluit het toestel aan je PC en via Kies kun je controleren of er updates beschikbaar zijn.
Rick_Blaine

Stamgast
  • 124Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
SamsungExpert op de link die ik eerder al deelde (http://www.galaxyclub.nl/2015/10/stagefright-patch-nu-ook-op-unbranded-samsung-galaxy-s5) staat toch echt dat de stagefright patch voor de unbranded S5 (dus niet de plus) pas begin oktober werd uitgerold. Mijn toestel, de s5+, is inmiddels unbranded maar is nog steeds kwetsbaar volgens de checker. Ik ga er daarom van uit dat de update ook voor de unbranded plus nog moet komen.
Ook via Kies geen update trouwens.
Rick_Blaine

Stamgast
  • 124Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Ik heb zojuist een live chat gevoerd met Samsung NL. Natuurlijk kunnen ze niet zeggen of en zo ja wanneer er patches en updates worden uitgegeven. Was natuurlijk te verwachten maar wel zwaar teleurgesteld in Samsung inmiddels. Hardware is top, software en ondersteuning blijven ver achter. Volgende keer neem ik echt een Nexus net als mijn tablet, prima ondersteuning daar: zelfs na 3 jaar krijg ik nog updates!
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is inderdaad jammer om te horen dat ze het niet vrij willen geven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic