wombie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android market wachtwoord kwijt

Laatst heb ik mijn mobiel geupdate naar de nieuwste android versie. Toen ik dat gedaan had en op de app drukte naar market, moest ik mij zelf weer opnieuw inloggen.
 
Je email staat er al maar niet je wachtwoord, maar het wachtwoord was ik vergeten.
Dus ik heb 10 verschillende pogingen gedaan maar niks werkte en ik ben mijn wachtwoord vergeten 😞
 
Er was geen 1 optie om het wachtwoord terug te krijgen via mobiel of om in teloggen met een andere account lukte niet. Dus ik probeer het via internet want die mail moest gekoppeld worden aan een email. Maar ook via die manier is het niet gelukt
 
Wat kan ik nu doen om het wachtwoord terug te krijgen en weer op de market te komen?
 
alvast bedankt
5 Reacties 5
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Wombie,

Welkom op het Vodafone Forum. Ik hoop dat je hier de antwoorden op je vragen zal vinden!
Wil je wat weten of vragen, open een Topic of meng je in de discussie.

Om antwoord te geven op je vraag, het wachtwoord waar om gevraagd word is dat van je Gmail account.
Weet je die niet meer, ga dan naar http://accounts.google.com

Hier kun je je mailadres invullen en aangeven dat je geen toegang meer hebt tot je account.
Vervolgens kan het zijn dat een beveiligingsvraag gesteld word etc.

Ik heb het zelf nog niet gehad maar ik denk dat je er wel uitkomt ls je de stappen verder doorloopt.

Mocht het niet zo zijn, laat het ons weten!

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
wombie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee Chris,
 
Ik heb weer geprobeert. Maar niks werkten. 
Via dat linkje maar ook via andere manier van gmail. Zegt die zelfs dat het account niet eens bestaat.
 
 
Ik herriner me dacht ik, dat ik dat account heb aangemaakt via mijn mobiel toen ik hem kreeg. op die manier kon ik op de android market komen. Nu heb ik het weer geprobeert om in te loggen op de market wat niet lukte en het nog is goed doorgelezen. En er staat niet dat je mail *******@youtube.com is maar dat is je gebruikersnaam *******@youtube.com is (****** = Zet ik er niet bij is nog privacy)
 
Verder is geen andere optie om met een nieuwe account in te loggen of je wachtwoord op vragen op je mobiel
 
Groetjes
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi Wombie,
 
Dat is wel erg vervelend, zonder de Market mis je toch wel wat hoor!
 
Heb je al dit al eens geprobeerd:
 

  • Ga naar instellingen
  • Ga naar Accounts & Synchronisatie
Hier zullen als het goed is meerdere account staat, bij mij iig Whatsapp, Friendcaster Pro, en mijn 2 gmailaccounts.
 
Je je kunt vervolgens je account waarvan je wachtwoord niet meer werkt verwijderen en opnieuw toevoegen.
Ook kun je ervoor kiezen een nieuw account te gaan gebruiken.
 
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Let me know
 
Greetz,

Nez
 
Roos1790

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Newbie,
 
Ik heb precies hetzelfde probleem en ben erg benieuwd of het je intussen al gelukt is! Ik zou er namelijk erg mee geholpen zijn, ik kan niks nieuws meer downloaden, erg vervelend!
 
Dus ik zou graag willen weten wat bij jou geholpen heeft of dat het probleem uberhaupt is verholpen!
 
Alvast Bedankt! 
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey mensen,

Dat e-mail adres is niks anders dan een gmail account..
Via de computer naar gmail.com, drukken op wachtwoord vergeten ( en als je slim bent geweest staat er in je gmail account een backup e-mail adres van jezelf )

Vervolgens stuur je een nieuw wachtwoord naar dat ingestelde adres,

Heb je dit niet gedaan, dan ben ik bang dat je het toestel terug naar de fabrieksinstellingen moet plaatsten. Het huidige account krijg je op normale wijze niet verwijderd.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic