Opgelost! Ga naar oplossing.
Steven wrote:
thelonious graag wil ik je wijzen op de huisregels van de Community en op je taalgebruik. Daarnaast is het niet nodig om verwijten te maken en users uit te maken voor eikels.. Ik snap dat je zit te wachten op de update.
Zodra er een update is, zal ik dit hier ook aangeven.
Steven wrote:
Laten we het hier ontopic houden thelonious en mijn handtekening hier buiten laten.
redo2015 wrote:
Geduld is een schone zaak
redo2015 wrote:
Oplichting.? Ben ik het niet mee eens. Nee ik werk niet bij Vodafone. Ja ik wacht ook op de update.
Energieboy wrote:redo2015 wrote:Wat je zegt, het is echt geen oplichting. Waarschijnlijk duurt het gewoon wat langer om alles te controleren?! Uiteraard is het vervelend als je erop zit te wachten en het maar niet binnen krijgt. Oh ja, mensen denken al snel als je positief bent dat je dan bij Vodafone werkt. Nou, ik ben hier al een tijdje online op de Community en heb nog nooit een cent gezien aan salaris. Gelukkig maar want dan kan ik ook kritisch zijn over Vodafone en hoef ik me mond daar ook niet over te houden!
Oplichting.? Ben ik het niet mee eens. Nee ik werk niet bij Vodafone. Ja ik wacht ook op de update.
En ja, ik ben blij met mijn gekochte losse toestel. Niets mis mee, ook niet als je hem koopt bij Vodafone met abonnement. We nemen nog maar eens een kop koffie en ik wacht geduldig met jullie mee 🙂
redo2015 wrote:
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .
Energieboy wrote:redo2015 wrote:Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten ??
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .
thelonious wrote:Energieboy wrote:Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.redo2015 wrote:Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten ??
redo2015 wrote:thelonious wrote:Jij bent negatief ,dus snap ik de zin nietIk dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.Energieboy wrote:Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.redo2015 wrote:Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten ??
Je kan het ook positief bekijken de firmware is nu beter afgesteld op het vodafone netwerk .goed het duurt wat langer .
Maar moet je altijd de eerste zijn . bij mij op het werk mag windows 10 updates niet geinstalleerd worden als ie direct uit komt . maar goed ook gezien de herfst update .
Energieboy wrote:
Goede leer voor een volgende keer. Dat lijkt me een zeer positieve zin voor vandaag 🙂
Valt ook allemaal niet mee....
Zou het dan morgen gebeuren? Blijft wel spannend hoor :scream:
Zal je zien duurt het nog een week?
Maar goed gisteren zon vandaag sneeuw. De week begint goed. Donderdag weer vollop zon is toch een top week.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.