Jochem Drost

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Android Pie update Samsung Galaxy S9

Beste,

Is er een planning wanneer Vodafone de Pie update uitrolt voor de S9?
146 Reacties 146
RichardZijlstra

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Had eigenlijk een vraag, is het mogelijk om een branded telefoon unbranded te maken? Heb mijn toestel in het begin van mijn abonnement helemaal betaald?

Als daar een optie voor is graag.

Samsung s8 f950
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is zeker mogelijk, lees maar eens terug. Wij ondersteunen het verder niet. Maar er zijn genoeg community users aanwezig die weten hoe het moet.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
RichardZijlstra wrote:
Had eigenlijk een vraag, is het mogelijk om een branded telefoon unbranded te maken? Heb mijn toestel in het begin van mijn abonnement helemaal betaald?

Als daar een optie voor is graag.

Samsung s8 f950



zeker gewoon bij sammobile gewoon doen wat er staat .je kan zelfs alle gegevens behouden. en instellingen .maar dan moet je wel alle 4 de file gebruiken ,maar dat staat in de uitleg . gratis download duurt 4 uur . is de moeite waard
ik zou wachten tot maart heb je gelijk pie
RichardZijlstra

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
redo2015 wrote:

RichardZijlstra wrote:
Had eigenlijk een vraag, is het mogelijk om een branded telefoon unbranded te maken? Heb mijn toestel in het begin van mijn abonnement helemaal betaald?

Als daar een optie voor is graag.

Samsung s8 f950

zeker gewoon bij sammobile gewoon doen wat er staat .je kan zelfs alle gegevens behouden. en instellingen .maar dan moet je wel alle 4 de file gebruiken ,maar dat staat in de uitleg . gratis download duurt 4 uur . is de moeite waard
ik zou wachten tot maart heb je gelijk pie


Het is gelukt bedankt, dit had ik veel eerder moeten doen! Het was wel even spannend het duurde nog wel even voordat alles opstarten..

Er staat nog wel ergens vdf..

Vriendelijke groet RM Zijlstra
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super dat het gelukt is redo2015
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
RichardZijlstra wrote:

redo2015 wrote:

RichardZijlstra wrote:
Had eigenlijk een vraag, is het mogelijk om een branded telefoon unbranded te maken? Heb mijn toestel in het begin van mijn abonnement helemaal betaald?

Als daar een optie voor is graag.

Samsung s8 f950
zeker gewoon bij sammobile gewoon doen wat er staat .je kan zelfs alle gegevens behouden. en instellingen .maar dan moet je wel alle 4 de file gebruiken ,maar dat staat in de uitleg . gratis download duurt 4 uur . is de moeite waard
ik zou wachten tot maart heb je gelijk pie
Het is gelukt bedankt, dit had ik veel eerder moeten doen! Het was wel even spannend het duurde nog wel even voordat alles opstarten..

Er staat nog wel ergens vdf..

Vriendelijke groet RM Zijlstra



Dat klopt als je je sim kaart van Vodafone erin laat dan .dan is de laatste vdf .
Als goed is .heeft na de laatste keer toen die klaar was nog 1 keer opgestart om de Vodafone sim te registreren.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
en nog even een back up maken via smart switch .krijg je veel plezier van .let wel deze is niet gecodeerd .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic