Jochem Drost

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Android Pie update Samsung Galaxy S9

Beste,

Is er een planning wanneer Vodafone de Pie update uitrolt voor de S9?
146 Reacties 146
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jappo23 wrote:

Ik ben altijd een Apple fan geweest maar sinds 2 jaar overgestapt op Samsung.. vandaar;)

Oke, ik snap het 🙂
Hier ook Apple fan eigenlijk wel.

Gekke vraag, maar wat was de reden om dan over te stappen? (als ik dat vragen mag natuurlijk) 🙂
Jappo23

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:

Jappo23 wrote:
Ik ben altijd een Apple fan geweest maar sinds 2 jaar overgestapt op Samsung.. vandaar;)
Oke, ik snap het 🙂
Hier ook Apple fan eigenlijk wel.

Gekke vraag, maar wat was de reden om dan over te stappen? (als ik dat vragen mag natuurlijk) 🙂


Op het gebied van telefoons is er een gebrek aan innovatie.. Ik was toe aan iets nieuws en ik was erg gecharmeerd van de s7 edge.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oke, top!
Wat je zegt, Apple komt ook niet echt meer met vernieuwingen 😞
Is wel een goed merk hoor, maar loopt nu toch met veel dingen achter.
Roel191277

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoe lang gaat het nog duren voordat vodafone eindelijk de Android Pie update vrijgeeft?
Ik zit met mijn S9+ met smart te wachten.
Al met kerst werd het groots in elk nieuwsblad en online platforms rondbazuind....maar de vodafone klanten staan nog steeds on de wacht.

Ondertussen lopen er collega's met een S8 die al met pie ge-update is...
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Roel191277 wrote:
Hoe lang gaat het nog duren voordat vodafone eindelijk de Android Pie update vrijgeeft?
Ik zit met mijn S9+ met smart te wachten.
Al met kerst werd het groots in elk nieuwsblad en online platforms rondbazuind....maar de vodafone klanten staan nog steeds on de wacht.

Ondertussen lopen er collega's met een S8 die al met pie ge-update is...


Even lezen eind februari is er gezegd
Angelop

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,volgens de smart afdeling van vodafone is de update van samsung,android 9 pie tegengehouden door vodafone omdat er teveel fouten zouden inzitten,volgens de smart afdeling zou het nu ergens in februari worden,ben zelf in het bezit van een note 9 maar dan zal deze regeling waarschijnlijk voor alle samsung toestellen zijn denk ik,en anders hoor ik het graag van jullie.....grtz
JanWD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben benieuwd naar wat voor fouten vodafone is tegengekomen, heb zelf ook de note 9, maar iedereen die een unbranded toestel heeft kan al wel genieten van android pie, jammer dat vodafone er niet duidelijk over is naar hun klanten. Geef je 1000 euro uit aan een telefoon en loop je achter de feiten aan....
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
JanWD wrote:
Ben benieuwd naar wat voor fouten vodafone is tegengekomen, heb zelf ook de note 9, maar iedereen die een unbranded toestel heeft kan al wel genieten van android pie, jammer dat vodafone er niet duidelijk over is naar hun klanten. Geef je 1000 euro uit aan een telefoon en loop je achter de feiten aan....


Heb je gelijk in. Heb zelf de S9 plus. Moet flashen naar de PHN versie
Raikuns

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is heeft Google al de januari update gehad en wij zitten nog steeds op december? hoe lang gaat het nog duren? ik ben net overgestapt naar Vodafone nadat ze 6 jaar ook al zulke lange wachttijden hadden met updates. blijkbaar is er nog steeds niks verandert....

Er is toch een regel dat iedere telefoon provider binnen 2 maanden hun telefoons moet updaten? kan het alleen niet meer vinden. Het is straks februari en hebben nog steeds niks (de meeste dan)
Richard 116

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Fouten???????? ik wil wel eens weten welke fouten ze zogenaamd ontdekt hebben, PHN loopt als een zonnetje.
Het team van Vodafone heeft dus meer kennis in huis dan de ontwerpers van Android goh wellicht kunnen jullie dan de software naar Android/google sturen wie weet bloeit er wat moois op :heart_eyes:
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Voor wie het wachten zat is
https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s9-plus/SM-G965F/PHN/download/G965FXXU2CSA2/251303/
Achraf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ook een samsung s9 plus rechtstreeks bij vodafone gekocnt. zit ook al lang te wachten, heb hen vandaag gekregen de update naar pie.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Achraf wrote:
Heb ook een samsung s9 plus rechtstreeks bij vodafone gekocnt. zit ook al lang te wachten, heb hen vandaag gekregen de update naar pie.


Vreemd waarom zegt Vodafone eind februari en nu is ie ineens eind januari. Ik ben allang blij dat ik de phn versie heb.op sammobile staat ie nog niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb gezegd in februari (Ik gok op het einde) maar kan zijn dat dit eerder is. We hebben de terugkoppeling gekregen dat het in Februari uitgerold zou worden. Echter zie ik de update bij mij ook voorbij komen en is Samsung begonnen met uitrollen redo2015
Dit zal natuurlijk wel in fases gaan. Super dat ze er nu al meer beginnen.
marcokreeft

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zojuist de update geinstalleerd 😃 Branded Phone
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Succes allemaal positief bedoeld
Glenn123

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
????
Daar is die dan
JanWD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook op de note 9 is hij er inmiddels.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
JanWD wrote:
Ook op de note 9 is hij er inmiddels.

Nu de S8 nog in maart
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voor de S8 is het helaas nog even wachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic