Opgelost! Ga naar oplossing.
Steven wrote:
Inmiddels heb ik een terugkoppeling over de update van de S9. Deze zal in februari uitgerold worden door Samsung.
Steven wrote:
Exacte datum heb ik helaas niet, ik gok op het einde.
Jammer weten we waar aan toe zijn ???
Kan hier slotje op?
Jappo23 wrote:
Kan iemand mij, in lekentaal, uitleggen hoe ik Pie op mijn s9+ krijg.. Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen maar het zou mooi zijn als iemand mij een website kan geven waar t duidelijk staat omschreven
Alvast bedankt op sammobile staat precies hoe je het moet doen Firmware downloaden is 5gb en Odin 3.1 gebruiksaanwijzing staat erbij wel de phn versie nemen
Jappo23 wrote:
Nog één vraag.. Ik lees overal PC.. vrij logisch natuurlijk;) Maar is het ook mogelijk om het op een iMac te doen?
Kun je windows niet in een sandbox draaien.
Steven wrote:
Inmiddels heb ik een terugkoppeling over de update van de S9. Deze zal in februari uitgerold worden door Samsung.
Timmiee wrote:
Vodafone laat ze klanten weer erg lang wachten met de pie update voor de s9 sommige aps werken bij mij niet meer omdat ik de pie update niet heb niet heel handig denk!?
Richard 116 wrote:
Met bovenstaand antwoord van Steven krijg je geen pie op je toestel
hier is een goede bron.XDA pie uitleg
Jappo23 wrote:
Nog één vraag.. Ik lees overal PC.. vrij logisch natuurlijk;) Maar is het ook mogelijk om het op een iMac te doen?
Energieboy wrote:Jappo23 wrote:Misschien dan toch mooier om een iPhone te kopen als je ook al een iMac hebt :blush:
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.