Jochem Drost

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Android Pie update Samsung Galaxy S9

Beste,

Is er een planning wanneer Vodafone de Pie update uitrolt voor de S9?
146 Reacties 146
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Zit wel wat in
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
thelonious graag wil ik je wijzen op de huisregels van de Community en op je taalgebruik. Daarnaast is het niet nodig om verwijten te maken en users uit te maken voor eikels.. Ik snap dat je zit te wachten op de update.
Zodra er een update is, zal ik dit hier ook aangeven.
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
thelonious graag wil ik je wijzen op de huisregels van de Community en op je taalgebruik. Daarnaast is het niet nodig om verwijten te maken en users uit te maken voor eikels.. Ik snap dat je zit te wachten op de update.
Zodra er een update is, zal ik dit hier ook aangeven.


Mijn Nederige excuses Steven ik heb de slechte eigenschap om mensen die zich als **** gedragen ook **** te noemen. Zal het proberen te vermijden. Nu we elkaar toch spreken... de quote in je handtekening is nooit gezegd door DaVinci, ironisch genoeg is de werkelijke quote:

  • Where there is most feeling, there is the greatest martyrdom.
  • Waar het meeste gevoel is, is de grootste marteldood
Haal je het even weg? Het is heel moeilijk om mensen niet van leugens te betichten als zelfs hun handtekening liegt namelijk. (Zie http://quoteinvestigator.com/ en http://www.wikiquote.org/)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laten we het hier ontopic houden thelonious en mijn handtekening hier buiten laten.
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Laten we het hier ontopic houden thelonious en mijn handtekening hier buiten laten.


Helemaal goed Steven doen we dat. Jij schrijft het te melden zodra er een update is. Maar zodra de update er is zien wij dat allemaal op onze telefoons en hebben we er weinig meer aan. Nu jij intensief contact hebt met het update team neem ik aan dat je kan aankondigen wanneer de update komt, dat zou een daadwerkelijke meerwaarde zijn. Zelf durf ik er heel wat om te verwedden dat wij hier allemaal al lang de update hebben en jij dan pas een berichtje plaatst 'hij is nu beschikbaar', maar ik ben zoals je weet veel te negatief ingesteld. Dus mijn vraag: hoe ver van te voren denk je de update te kunnen aankondigen, twee dagen? drie dagen? een week?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb helaas nog geen exacte datum hiervoor thelonious, zodra ik deze heb of een richtlijn dan laat ik dit weten.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Geduld is een schone zaak
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
redo2015 wrote:
Geduld is een schone zaak


Klopt, en consumenten oplichten is een strafrechtelijke zaak
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Oplichting.? Ben ik het niet mee eens. Nee ik werk niet bij Vodafone. Ja ik wacht ook op de update.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
redo2015 wrote:
Oplichting.? Ben ik het niet mee eens. Nee ik werk niet bij Vodafone. Ja ik wacht ook op de update.

Wat je zegt, het is echt geen oplichting. Waarschijnlijk duurt het gewoon wat langer om alles te controleren?! Uiteraard is het vervelend als je erop zit te wachten en het maar niet binnen krijgt. Oh ja, mensen denken al snel als je positief bent dat je dan bij Vodafone werkt. Nou, ik ben hier al een tijdje online op de Community en heb nog nooit een cent gezien aan salaris. Gelukkig maar want dan kan ik ook kritisch zijn over Vodafone en hoef ik me mond daar ook niet over te houden!

En ja, ik ben blij met mijn gekochte losse toestel. Niets mis mee, ook niet als je hem koopt bij Vodafone met abonnement. We nemen nog maar eens een kop koffie en ik wacht geduldig met jullie mee 🙂
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Zoals eerder gezegd. Meestal rond de 23ste staat de update erop. Kan ook later zijn
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:

redo2015 wrote:
Oplichting.? Ben ik het niet mee eens. Nee ik werk niet bij Vodafone. Ja ik wacht ook op de update.
Wat je zegt, het is echt geen oplichting. Waarschijnlijk duurt het gewoon wat langer om alles te controleren?! Uiteraard is het vervelend als je erop zit te wachten en het maar niet binnen krijgt. Oh ja, mensen denken al snel als je positief bent dat je dan bij Vodafone werkt. Nou, ik ben hier al een tijdje online op de Community en heb nog nooit een cent gezien aan salaris. Gelukkig maar want dan kan ik ook kritisch zijn over Vodafone en hoef ik me mond daar ook niet over te houden!

En ja, ik ben blij met mijn gekochte losse toestel. Niets mis mee, ook niet als je hem koopt bij Vodafone met abonnement. We nemen nog maar eens een kop koffie en ik wacht geduldig met jullie mee 🙂


Zoals eerder gezegd, er is vastgesteld dat de dienstverlening in de vorm van het verstrekken van updates deel uitmaakt van het product. Uiteraard is er een vrij groot grijs gebied wanneer een update duidelijk te laat is, en wanneer er gewoon marge zit in de uitrol van de update, helemaal mee eens. Dat is ook waar we van mening over verschillen, we zijn het immers allemaal er over eens dat als de update in 2025 pas zou komen dat veel te laat is.

En ja, als je van mening bent, zoals ik, dat de update nu onredelijk lang op zich laat wachten, dan is dat een vorm van op z'n minst de consumenten bij aanschaf niet goed voorlichten.

Vergelijk met het een andere vorm van dienstverlening gekoppeld aan een product: garantie. Als ik een nieuwe auto aanbied en zeg dat deze precies gelijk is aan de nieuwe auto bij de dealer (losse verkoop), en achteraf blijkt dat ik geen 7 jaar, maar maar 2 jaar garantie biedt, wat ben je dan? Opgelicht toch.

Dus als Vodafone mij zei dat ik precies hetzelfde toestel bij hen kan kopen, terwijl zij, blijkt nu, een slechtere service in de vorm van tijdige updates verschaffen dan bij losse verkoop, wat ben ik dan? (ik mag deze zin van Steven niet afmaken, dus trek je eigen conclusies alsjeblieft).
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
redo2015 wrote:
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .

Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten ??
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:

redo2015 wrote:
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .
Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten ??


Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
thelonious wrote:

Energieboy wrote:

redo2015 wrote:
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .
Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten ??
Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.


Jij bent negatief ,dus snap ik de zin niet
Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.

Je kan het ook positief bekijken de firmware is nu beter afgesteld op het vodafone netwerk .goed het duurt wat langer .
Maar moet je altijd de eerste zijn . bij mij op het werk mag windows 10 updates niet geinstalleerd worden als ie direct uit komt . maar goed ook gezien de herfst update .
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
redo2015 wrote:

thelonious wrote:

Energieboy wrote:

redo2015 wrote:
Vind het allemaal ver gezocht ik nok ermee .is ie februari er nog niet ,dan flash ik hem . Is een mooi dag zon schijnt .er zijn ergere dingen op de wereld .
Wat je zegt, voor zo’n koude dag als vandaag schijnt de zon wel heel erg lekker. Mooi om van te genieten ??
Ik dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.
Jij bent negatief ,dus snap ik de zin nietIk dacht dat het allemaal on topic moest blijven? O, alleen als het negatief is natuurlijk. Mijn fout.

Je kan het ook positief bekijken de firmware is nu beter afgesteld op het vodafone netwerk .goed het duurt wat langer .
Maar moet je altijd de eerste zijn . bij mij op het werk mag windows 10 updates niet geinstalleerd worden als ie direct uit komt . maar goed ook gezien de herfst update .

Geeft niet als je een zin niet snapt hoor. Is ook moeilijk, lezen.

  • Geloof niets van het afstellen of checken wat Vodafone zegt te doen dus argument kan in de prullenbak.
  • Jouw hoofd IT bepaalt zelf of en wanneer hij de update doet, dat is iets anders dan hier gaande is.
  • Hoef zeker niet altijd de eerste te zijn maar er is helemaal geen meerwaarde in wachten. De update die uiteindelijk komt is precies dezelfde als die in december had kunnen worden gedaan, alleen later.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goede leer voor een volgende keer. Dat lijkt me een zeer positieve zin voor vandaag 🙂

Valt ook allemaal niet mee....
Zou het dan morgen gebeuren? Blijft wel spannend hoor :scream:
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Energieboy wrote:
Goede leer voor een volgende keer. Dat lijkt me een zeer positieve zin voor vandaag 🙂

Valt ook allemaal niet mee....
Zou het dan morgen gebeuren? Blijft wel spannend hoor :scream:



Zal je zien duurt het nog een week?
Maar goed gisteren zon vandaag sneeuw. De week begint goed. Donderdag weer vollop zon is toch een top week.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Ik verwachtte het niet. Maar daar is ie, me firmware update voor me gear s3. Dat naar 1.5 jaar goed bezig Samsung
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic