Goed, ben weer een week verder sinds mn eerste reactie, en ik ben er nu wel klaar mee.
En ja dan komen eikels als Energieboy mij natuurlijk vertellen dat het mn eigen schuld is. Dat ik veel goedkoper uit was toen ik m'n telefoon voorbestelde bij Vodafone. Dat ik gewoon een hebberige lul ben. Zal ook nog wel zeggen dat híj nergens last van heeft. Dat hij het wel goed heeft geregeld dus niet snapt waar ik me dan druk om maak. En dan LIEGT onze vriend de moderator, die geen enkel contact met het update team gehad heeft omdat hij maar een achterlijke forum-moderator is en het update team zich belangrijk voelt, die liegt dan weer dat 'ze er nog steeds mee bezig zijn'. Joh, ze zijn nog niet eens begonnen. Die hebben gedacht, dat komt na de vakantie wel eens even. En wat 'dat' dan is. Een stap toevoegen in de eerste opstart procedure en jullie spyware apps toevoegen, man, man, man wat een werk. Ze zullen jullie programmeurs bij NASA wel missen. Sodemieter toch op met het gelul. Ik heb geen cent bespaard op mn telefoon, er wordt geen hol uitgevoerd en degenen die dit hele proces verdedigen zijn geen knip voor de neus waard.
Oja, en aangezien de autoriteit consument en markt al lang heeft vastgesteld dat het langdurig én tijdig updaten van toestellen deel uit maakt van de waarde en dat info daarover dus bij de aanschaf moet worden verstrekt, heb ik daar ook maar even een klacht ingediend mbt het moedwillig niet vermelden van deze excessieve wachttijd. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen, is zo gebeurd.