Opgelost! Ga naar oplossing.
Steven wrote:
Het heeft te maken met de apps zoals Vodafone Start, My Vodafone etc. Daarnaast heeft het ook te maken met bijvoorbeeld bellen over Wi-FI/4G etc. redo2015
Steven wrote:
Glenn123 Waarschijnlijk heb je bij je vorige abonnement een toestel gehad via ons. Dit kan ee nbranded telefoon zijn geweest.
Energieboy wrote:
Waar heb je dan het toestel gekocht Glenn123 ?
Dennis1673 wrote:
Beste Vodafone,
Kunnen jullie mij dan vertellen wat het verschil is tussen een branded en een unbranded toestel?
Ik heb een los toestel gekocht (NIET via vodafone) en ik heb een SIM-Only abo bij Vodafone. Echter bij controle van mijn toestel blijkt dat het om een branded toestel gaat ............ Klopt volgens mij niet helemaal als ik een toestel los koop.
Dennis1673 wrote:
Beste Vodafone,
Kunnen jullie mij dan vertellen wat het verschil is tussen een branded en een unbranded toestel?
Ik heb een los toestel gekocht (NIET via vodafone) en ik heb een SIM-Only abo bij Vodafone. Echter bij controle van mijn toestel blijkt dat het om een branded toestel gaat ............ Klopt volgens mij niet helemaal als ik een toestel los koop.
Richard 116 wrote:
Heb ondertussen PHN er al opgezet draait als een zonnetje en als je eventueel de Vodafone App wil gaan gebruiken download je die gewoon uit play store, waar zit de moeilijkheid hier in Vodafone.
Zelf Kenia en Iran hebben de update al uitgerold waarom duurt het bij Vodafone dan zo lang Vodafone is eigenlijk de laatste provider die hem uitrolt, ben verder een tevreden gebruiker alleen het update beleid van Vodafone loopt aardig achter op de rest.
redo2015 wrote:Richard 116 wrote:Dat is niet helemaal waar sinds vannacht heeft samsung hem wereldwijd uitgebracht.
Heb ondertussen PHN er al opgezet draait als een zonnetje en als je eventueel de Vodafone App wil gaan gebruiken download je die gewoon uit play store, waar zit de moeilijkheid hier in Vodafone.
Zelf Kenia en Iran hebben de update al uitgerold waarom duurt het bij Vodafone dan zo lang Vodafone is eigenlijk de laatste provider die hem uitrolt, ben verder een tevreden gebruiker alleen het update beleid van Vodafone loopt aardig achter op de rest.
Achteraf wacht ik toch liever zodat de eerste bugs eruit zijn?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.